استقامت یکی از خصوصیات بارز بسیجیان است

بسیج مدرسه عشق و شجره طیبه‌ای است که دائما در حال ثمر دهی بوده و این نهاد مقدس مظهر اعتقاد، ایمان، ایثار، اخلاص، عزم و اراده است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مدرسه عشق و شجره طیبه ای است که دائما در حال ثمر دهی بوده و بسیج مظهر اعتقاد، ایمان، ایثار، اخلاص، عزم و اراده است و استقامت یکی از خصوصیات بارز بسیجیان می باشد.

حسینی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت:مردم غزه به خاطر مقاومتی که داشتند صهیونیست ها را به زانو درآوردند. و این مقاومت، پایداری و پایمردی مردم غزه بود که صهیونیست ها شکست را پذیرا باشند و البته این فرهنگ و روحیه بسیجی است که در مردم فلسطین ایجاد شده است آنها تنها راه را مقاومت دیدند همانطور که در عراق، سوریه، لبنان و یمن هم این فرهنگ بسیجی بود که به ثمر نشست.

وی گفت: ایمان، اعتقاد، صبر و مقاومت از خصوصیات بارز بسیجیان است و همین روحیه سبب غلبه بر قدرت نظامی شده است؛ بنابر این از بسیج در عرصه هایی که فداکاری نموده و انسانیت به خرج داده باید حمایت قاطع شود.

دکتر حسینی بیان کرد: طبق فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب، تکریم شهدا سبب زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار، گذشت و فداکاری در جامعه می شود، شهدا جایگاهی رفیع دارند و ما باحضور در این مراسم با شهد ا تجدید عهد و پیمان می کنیم و اعلام می داریم که راه شما ادامه دارد و این پرچم را که شما به اهتزاز درآوردید همواره برافراشته خواهد ماند و ما نیازمند شفاعت شهدا هستیم و این شفاعت شهدا باعث می شود که در مسیر هدایت گام برداریم.

معاون پارلمانی رییس جمهور اذعان کرد: غالب بر ۱۴هزار شهید کارمند در سراسر کشور داریم در زمانی که دشمن هجوم را شروع نمود برای دفاع از تمامیت ارضی، اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب فرمان امام را لبیک گفتند و میز کار را رها نموده و به پشت خاکریزها رفته و با دشمن مواجه شدند این روحیات است که می تواند امروز هم تحول اداری در کشور ایجاد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهدا از همه هستی خود گذشتند و ما باید وظیفه خود را به خوبی انجام داده و سربلند باشیم و انتظار این است که فرهنگ و روحیه بسیجی را ترویج و تبیین کنیم و همه با این فرهنگ به جامعه خدمت کنیم و خدمت باید بی منت باشد.

حسین کلانتری نیز با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج یکی از برکات پرثمر انقلاب اسلامی است و به قول مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج عبارت است از مجموعه ای که با انسان های صادق، فداکار، آماده به کار و جوانترین انسان ها در عرصه های مختلف در کشور فداکاری و تلاش می کنند و در راه کمالات این کشور سهیم هستند و در واقع بسیجیان افراد بی ادعایی بودند که مدرک مردانگی شان را با خونشان امضا نمودند و بسیجیانی که در این محفل حضور دارند از بازماندگان شهدا هستند.

دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اذعان کرد: بسیج مظهر خلوص، معنویت، صفا و صمیمیت در کشور است و هیچگونه مزر سنی، جنسی، صنفی قومی و جغرافیایی بین آنان وجود ندارد و ما در دانشگاه وظیفه داریم از این قشر حمایت کنیم و همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند اگر در کشوری نوای دلنشین و تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان کوتاه می شود در واقع اگر چنین نباشد هر لحظه باید منتظر بحران باشیم.

استقامت یکی از خصوصیات بارز بسیجیان است
وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی ۴۴ سال گذشته و مجاهدت بسیجیان باید تبیین شود، مظهر قدرت ما در جامعه بسیج است و باید این عرصه را براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوان ها، به دانشگاهی ها و کلیه افرادی که در عرصه های انقلاب فعال هستند بسپاریم.

در پایان مراسم با اهدا لوح از خانواده معظم شهداو کارکنان بسیجی تقدیر و تکریم شد.

کد خبر: 1208102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =