تحویل ۱۱ زندانی ایرانی در ترکیه به کشور

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی از فراهم شدن زمینه تحویل ۱۱ نفر از هموطنان زندانی در زندان‌های کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر عتباتی اظهار کرد: با هماهنگی‌های قضایی و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط دادگستری استان و اقدامات معاونت امور بین‌الملل وزارت دادگستری و معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه تعداد ۱۱ نفر از هموطنان که در کشور ترکیه تحمل حبس می‌کردند روز پنج شنبه از طریق مرز بازرگان به کشور تحویل خواهند شد.

بیشتر بخوانید

انتقال ۱۴ زندانی ایرانی از عراق به کشور

وی گفت: دستگاه قضایی برای تسهیل امور مردم و هموطنان خصوصاً در انتقال محکومان و زندانیان از کشورهای همسایه به داخل کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

جلسه رسیدگی به دو پرونده کثیرالشاکی دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین در جلسه رسیدگی به دو پرونده کثیر الشاکی مسن و معوق که با حضور قضات دست اندر کار اجرای احکام و دادگاه تجدید نظر استان و نمایندگان شکات در سالن جلسات دادگستری استان برگزار می‌شد گفت: رسیدگی با سرعت و دقت و صحت به پرونده‌های کثیرالشاکی در دستور کار دادگستری استان است.

وی افزود: درهمین راستا امروز دو پرونده کثیرالشاکی با تعداد ۳۰۰ نفر شاکی مورد بررسی دقیق قرارگرفت و پس از ۳ ساعت بحث و تبادل نظر راهکارهای قانونی لازم جهت رفع مشکلات اجرایی پرونده تدبیر شد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با تدابیر اتخاذ شده اقدامات قضایی لازم در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =