تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با صداوسیمای استان

با هدف مشارکت در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و تولید محتوای رسانه‌ای، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فن آوری مابین دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و صدا و سیمای استان منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ارومیه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد: اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه و تولید محتوای فاخر با پشتوانه کارشناسی و پژوهشی سبب اقبال بیشتر مخاطبان به رسانه ملی می‌شود.

محمدرضا ولیلو انعقاد این تفاهم نامه در راستای استفاده از ظرفیت‌های متقابل، زمینه ساز رشد فعالیت‌ها و توسعه و پیشرفت در ابعاد گوناگون دانست و افزود: همکاری این دو نهاد، موجب فراگیری دانش و کاربردی شدن تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان در بستر اجتماعی میشود.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با صداوسیمای استان

وی با تاکید بر اینکه حوزه علم و دانش مهم ترین نقطه قوت و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی و مسئله محور، با رویکردی علمی و نگاهی آسیب شناسانه، در راستای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی استان گام بر میدارد که همکاری این دانشگاه با صدا و سیما در این زمینه موثر واقع میشود.

ولیلو با بیان اینکه همکاری مشترک و تشکیل اتاق فکر دانشگاه و صدا و سیما می تواند در راستای توسعه استان موثر واقع شود خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری های بیش تر با صدا و سیمای استان است تا بتواند با ارائه ظرفیت بی بدیل اعضای هیات علمی دانشگاه در رشته های مختلف، در راستای غنی سازی برنامه های تولیدی صدا و سیما منشا اثر باشد.

وی عملیاتی شدن دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح های پژوهشی، کاربردی و فرهنگی در موضوعات مرتبط با نیازهای صدا و سیما و دانشگاه در این تفاهم نامه را حائز اهمیت دانست و گفت: پوشش رسانه ای برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب، کرسی های آزاد اندیشی و ترویجی، تمدن سازی اسلامی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی و فرزندآوری در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، موجب ترغیب جوانان به رسانه ملی میشود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه معرفی نخبگان، کارآفرینان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید برجسته، همچنین کانون‌های دانشجویی و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه همچنین رویداد صدرا و طرح پویش به عنوان طرح اشتغال همزمان با تحصیل به جامعه از طریق رسانه ملی را از زمینه های ایجاد شور و نشاط و امید به آینده در جوانان برشمرد.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی در کلام امام راحل (ره) معرفی شده است، افزود: صدا و سیمای استان آماده همکاری های بیش تر با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که این دو نهاد در بعد تربیتی و اطلاع رسانی دینی با تاکید بر پسوند اسلامی دانشگاه آزاد، هم راستا و هم سو هستند.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با صداوسیمای استان

ناصر حجازی فر شناساندن ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، تولید محتوا و برنامه های مشترک در قالب تفاهم نامه را موثر ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت جامعه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان، در تهیه و تولید برنامه هایی با محوریت جوانان، گام برمیدارد.

وی با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان به عنوان دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی دانشجویی استان، تهیه برنامه های ضبط شده از این کرسی ها برای آگاه سازی قشر جوان و پاسخ به شبهات را از برنامه های صدا و سیمای استان برشمرد.

حجازی فر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان در قاب رسانه به منظور دست یابی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین را یکی از مهم ترین اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه با صدا و سیما عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی با اشاره به ریل گذاری مناسب در توسعه استان با توجه به مقوله اقتصاد مرزی خاطرنشان کرد: حساسیت و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله اقتصاد مرزی به توسعه استان بیش از پیش سرعت میبخشد.

به گزارش ایسکانیوز، همکاری و مشارکت در تولیدات رسانه‌ای و برنامه ریزی‌های راهبردی، همکاری در زمینه تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص در قالب طرح پویش و صدرا و انعکاس اخبار، تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت های مشترک از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با صداوسیمای استان

کد خبر: 1209331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =