همکاری فناورانه دانشگاه آزاد ارومیه با اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و نظام روانشناسی

تفاهم نامه حوزه علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با ۳ نهاد مختلف به مناسبت هفته پژوهش در محل این دانشگاه منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ۳ تفاهم نامه همکاری در حوزه علم و فناوری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، جهاد دانشگاهی استان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان، منعقد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به گستره شبکه ای وسیع، به عنوان دانشگاه نسل جدید و حل مسئله به دنبال احصا و شناسایی مشکلات صنعت و شرکت ها است.

محمدرضا ولیلو با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شبکه‌ای برای حل مسئله با مأموریت های مشخص است عنوان کرد: هر واحد دانشگاهی باید براساس توسعه منطقه ای حرکت کند و در اقتصاد شهرها مؤثر باشد.

وی یکی از مهم ترین رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی را بهبود شرایط استان دانست و افزود: دانشگاه زمانی میتواند موفق عمل کند که مردم فعالیت های دانشگاه را در زندگی روز مره خود احساس کنند.

ولیلو حضور ۳۴ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و ۴ هزار دانش آموز مدارس سمای استان را ظرفیتی قابل توجه از کنار هم قرار گرفتن جوانان برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صحیح و اصولی میتوان از این ظرفیت بی نظیر در راستای اشاعه علم، کار آفرینی و افزایش مهارت جوانان از طریق اجرای طرح هایی مانند طرح پویش گام برداشت.

وی در پایان، انعقاد تفاهم نامه های همکاری این دانشگاه با نهاد ها و سازمان های مختلف استان در پیشبرد اهداف دانشگاه و در اختیار قرار گرفتن ظرفیت های دانشگاه برای استفاده عموم مردم موثر ارزیابی کرد و افزود: در راستای عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقد شده، ۳ عضو هیات علمی در رشته های مرتبط به عنوان پشتیبان تفاهم نامه ها فعالیت میکنند.

قاسم کریمی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه حضور دکتر محمدرضا ولیلو در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه را منشا تحول دانست و ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم نامه در راستای پرورش نیروی کار برای صنایع، معادن و کشاورزی استان از طریق دانشگاه موثر واقع شود.

همکاری فناورانه دانشگاه آزاد ارومیه با اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و نظام روانشناسی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان می تواند در زمینه فناوری به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های زنجیره ای پژوهش و فناوری در استان عمل کند.

رضا حسین زاده ادامه داد: احصا پتانسیل های استان و امکان سنجی ها نشان میدهد همکاری دو نهاد جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی می تواند به تحول بزرگی در زمینه های مختلف به ویژه پژوهش و فناوری منجر شود.

همکاری فناورانه دانشگاه آزاد ارومیه با اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و نظام روانشناسی

سیدرضا تسبیح سازان رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه با اشاره بر اینکه رشته روانشناسی یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه است افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی استان در زمینه کارورزی این دانشجویان نقش مهمی ایفا میکند.

همکاری فناورانه دانشگاه آزاد ارومیه با اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و نظام روانشناسی

به گزارش ایسکانیوز، همکاری در راستای تامین نیازمندی های تحقیقاتی طرفین با استفاده از توان علمی، آموزشی و پژوهشی با تاکید بر فناوری های پیشرفته و نوظهور در قالب پروژه ها، طرح ها و ایده های نوآورانه از مهم ترین موضوعات این تفاهم نامه ها است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1210577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =