واکنش قلعه‌نویی به جدایی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی با وجود اعلام خستگی و مشکلات شخصی برای کناره گیری از کادر فنی تیم ملی ایران دلایل دیگری نیز دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران نزدیک ۴۰ روز دیگر بازی‌های خود در جام ملت‌های آسیا را در کشور قطر آغاز خواهد کرد تا شانس خود را برای تحقق رؤیای کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها با امیر قلعه نویی در رأس کادر فنی تیم ملی بسنجد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات خداداد عزیزی درمورد علت کناره‌گیری‌اش از تیم ملی

قلعه نویی که طبق معمول دستیاران زیادی را برای حضور در کادر فنی خود انتخاب کرده بود تصمیم گرفت خداداد عزیزی و هومن افاضلی را نیز به عنوان مشاوران خود انتخاب کند تا اینگونه تیمش را برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند. با این حال خبر کناره‌گیری خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی ایران بدون اطلاع فدراسیون فوتبال باعث شد حاشیه‌ای جدید برای کادری که ابهام درباره انتخاب آنها زیاد است ایجاد شود.

عزیزی به دلیل کسالت قلعه نویی، تصمیم خود را به یکی از نفرات همیشه حاضر در کنار سرمربی تیم ملی ایران منتقل کندو او مشکلات شخصی و خستگی را دلیل این جدایی عنوان کرده است اما به نظر می‌رسد موارد دیگری همچون عدم قرارداد با فدراسیون فوتبال و نگرفتن پول از فدراسیون جزو مواردی است که عزیزی به آن اعتراض دارد. ضمن اینکه برخی موازی کاری‌های فنی در جمع دستیاران قلعه نویی نیز مزید بر علت شده تا عزیزی تصمیم به کناره‌گیری بگیرد.

قلعه نویی مخالفت خود با تصمیم عزیزی را عنوان کرده تا شاید پس از عمل جراحی روز چهارشنبه هفته جاری شخصا پیگیر قرارداد مشاوران خود شده و خداداد را همراه با افاضلی به قطر ببرد.

عزیزی که پیش از این در خصوص حضور دستیارانی نظیر سعید الهویی به عنوان مربی تیم ملی فوتبال گفته بود: «سوال برای من این است که آقای الهویی از کجا می‌آید دستیار اول می‌شود؟! با همه احترامی که برای قلعه نویی قائلم تیم ملی را دست کسی دادیم که در گل گهر نتایج ضعیفی در ۷ بازی گرفت و هیچ عقبه‌ای ندارد.» البته او پس از انتخاب به عنوان مشاور سرمربی نظرش را کاملا تغییر داد و عذر خواهی هم کرد.

شاید این بار هم نظرش نسبت به احساس خستگی تغییر کند و با ثبت قراردادش در جمع کادرفنی تیم ملی ایران بماند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1209572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =