یکی از واحدهای متوقف شده مجتمع پتروشیمی آبادان به چرخه صنعت بازمی‌گردد

مدیرعامل پتروشیمی آبادان گفت: یکی از واحدهای متوقف شده مجتمع پتروشیمی آبادان با کمک شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی و مجددا به چرخه صنعت بازمی‌گردد.

امید بچاری مدیرعامل پتروشیمی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان با بیان اینکه مبلغ قابل توجهی را توانستیم جهت پرداخت مطالبات حقوقی کارگران بگیریم و این مبلغ با رایزنی های صورت گرفته به پتروشیمی آبادان اختصاص یافت، گفت: این مبلغ امروز به حساب کارکنان شرکت پتروشیمی واریز می‌شود و نهایتا تا فردا چهارشنبه ۱۵ آذر واریز خواهد شد که با پرداخت این مبلغ حقوق معوقه و بیمه همه کارگران تسویه خواهد شد.

بچاری ادامه داد: لازم به ذکر است که در نشست مسئولین هلدینگ تاپیکو که پتروشیمی آبادان ذیل آن می باشد مقرر شد ماده اولیه تولید پی وی سی، تامین و یکی از واحدهای متوقف شده مجتمع پتروشیمی با کمک شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی و مجددا به چرخه صنعت بازگردد.

وی در پایان تصریح کرد: پتروشیمی آبادان تقریبا ۱۵۰۰ نیروی کار بصورت قراردادی و شرکتی دارد که در این مجتمع صنعتی مشغول بکار هستند.

لازم به ذکر است در چند روز اخیر تجمعات کارگری در رابطه با عدم پرداخت حقوق ‌کارکنان، در جلوی درب پتروشیمی آبادان صورت گرفته بود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای پیام/

کد خبر: 1209595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =