جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد

جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در سالن اصلی این واحد برگزار شد.


این مراسم با حضور گسترده و پرشور دانشجویان آغاز و با سخنرانی چند تن از مسئولین دانشگاه و مهمان مراسم ادامه یافت که طرح نظرات و انتقادات از سوی دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی و پاسخ به آنان از سوی مدیران دانشگاه از بخش‌های مورد استقبال دانشجویان بود.

برگزاری این مراسم موجب شد تا دانشجویان بتوانند مشکلات خود، پیرامون موضوعات مختلف از جمله خوابگاه، ایاب‌وذهاب، سلف، غذاخوری، آموزشی و سایر موارد را به گوش مسئولین دانشگاه رسانده و پاسخ‌های خود را دریافت کنند.


علی امامی تلارمی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد ساری با گرامیداشت روز دانشجو و تقدیر از زحمات حسین کرمانیان، سرپرست سابق دانشگاه آزاد مازندران، ضمن اعلام زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، پیام کتبی تبریک سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و واحد ساری به مناسبت روز دانشجو را به همه دانشجویان حاضر در مراسم ابلاغ کرد.


در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۶ آذر، روز مبارزه با ورود بیگانه به کشور عزیزمان ایران و روز مقابله با امپریالیسم غرب که چشم طمع به سرزمین ما داشته‌اند به حماسه‌آفرینان این روز بزرگ و افتخارآمیز یعنی قشر فعال، پرانگیزه و پرتلاش یعنی دانشجویان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم درود می‌فرستم بر روح بلند و طیّبه سه شهید بزرگوار که با خون خود این ایام پرمنزلت و تاریخی را آفریدند شهید مصطفی بزرگ‌نیا، شهید احمد قندچی، شهید مهدی شریعت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را قوه عاقله‌ای می‌داند که با تمام توان و قدرت در پی تربیت صحیح و ارزشی این جامعه هدف می‌باشد.
آرزوی سلامتی، توفیق و معرفت‌افزایی شما دانشجویان عزیز که امروز در این محفل دور هم جمع شده‌اید را از خداوند منّان دارم، به امید دیدار حضوری و پوزش از این که امروز توفیق حضور در جمع شما عزیزان را نداشتم.
ومن الله التوفیق
سید عبدالله میرغیاثی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری


عبدالرضا بابایی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد ساری و از دیگر مهمانان این مراسم که از دانشجویان سابق این واحد نیز بوده به بیان سخنانی پرداخت و گفت: پیام اصلی روز دانشجو در کشور، پیام استقلال و عدم وابستگی است.


حجت الاسلام احمد اسلامی، مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد مازندران، محمد صالحی معاون هماهنگی، علی عباس‌زاده معاون پژوهش و فن‌آوری، رنجبران حراست کل دانشگاه آزاد مازندران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

در خاتمه این مراسم از برترین‌های دانشجویی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

خبرنگار: مهنا خرم‌روز

انتهای پیام/

کد خبر: 1209631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =