معاون رئیس جمهور: دشمنان از فضای مجازی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به لزوم توسعه سواد فضای مجازی در کشور گفت: دشمنان از فضای مجازی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمد حسینی عصر امروز در مراسم اختتامیه آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگانT اظهار داشت: اگر سواد رسانه‌ای کامل و کافی نباشد، قطعاً آسیب می‌بینیم و این را بدانیم که در دوره‌ای به سر می‌بریم که والدین باید نسبت به آن بروز باشند.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: امنیت در منطقه خزر تفکیک ناپذیر است

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در طول تاریخ همیشه برای تسلط به قدرت از ابزار مطبوعات استفاده می‌کردند، ادامه داد: آنها در طول تاریخ فقط در عملیات طوفان الاقصی عقب ماندند، چون روایت اول را با پیش‌بینی همه جوانب، «حماس» داشت و امیدواریم هر چه زودتر با متوقف شدن این جنگ چهره و ماهیت مستکبران جهان معاصر و مدعیان دروغین قدرت و حقوق بشر بیش از این در جهان آشکار شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی مخصوص همین دهه نیست و از گذشته نیز با اسلوب مختلف تأثیرگذار بوده است، افزود: در این دهه ابزارها تغییر یافته و باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی عدم اعتماد به فضای مجازی را لازمه جامعه فعلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال منافع خود است و برای همین باب میل خود خبر پراکنی می‌کند و ما باید آگاه باشیم تا در دام آن‌ها گرفتار نشویم.

حسینی نگاه به رویه دشمن در اغتشاشات سال گذشته را بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: هم اکنون هم دشمن با یک روایت غلط و وارونه مسائل را طرح و برای همان مسائل ما را تحریم می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بالا بردن قوه تجزیه و تحلیل مردم را مهم‌ترین وظایف دست‌اندرکاران فضای مجازی برشمرد و تصریح کرد: در قضیه "چای دبش" می‌خواستند دولت را به این مسائل مرتبط کنند که ایجاد این شایعه نیز با اقدام به موقع دولت ابتر ماند و خود دولت نیز عوامل را شناسایی، پرونده را تکمیل و تحویل قوه قضائیه داد.

حسینی با بیان اینکه انتخاب افراد پاک‌دست در پست‌های مدیریتی مهم‌ترین خواسته رئیس جمهور است، یادآورد شد: به همه این مسائل رسیدگی می‌شود و یقین بدانید که همه پول‌ها با اقدامات دستگاه قضا به بیت المال بازگشته و یا بازخواهد گشت.

وی تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: مردم ایران با مشارکت در انتخابات پیش‌روی اسفندماه، با انتخاب افراد اصلح و شایسته زمستان را تبدیل به بهار خواهند کرد و باری دیگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =