گل محمدی: در بازی قبل حداقل سه پنالتی برای ما نگرفتند!

سرمربی پرسپولیس گفت: شمس آذر حریف واقعاً یک تیم خوب و مقتدر نشان داد و فوتبال زیبایی را ارائه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. با توجه به اینکه بازی خانگی بود و شرایط‌مان در جدول سخت، گرفتن سه امتیاز برای ما واجب و حساس بود. با توجه به اینکه بازی سختی بود و با اخراجی که داشتیم کارمان سخت‌تر شد، اما سه امتیاز خوبی را گرفتیم. حریف واقعاً یک تیم خوب و مقتدر نشان داد و فوتبال زیبایی را ارائه می‌کند. به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم بابت این تیم یکدست و تاکتیکی. من بازی‌های زیادی از این تیم دیدم و خودم از بازی‌های شمس آذر یاد گرفتم و می‌گیرم. واقعاً فوتبال خوبی با دوندگی بالا ارائه می‌کنند. این تیم می‌تواند جام حذفی را بگیرد یا اینکه سهمیه آسیایی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر کارشناسی داوری از صحنه جنجالی پرسپولیس و شمس آذر


وی در ادامه افزود: بازیکنان ما خیلی تحت فشار بودند، خصوصاً در دو بازی آخرمان داوری خیلی اذیت‌مان کرده بود؛ چه با VAR و چه بدون VAR. در بازی قبل حداقل سه پنالتی برای ما نگرفتند! گل دوم استقلال خوزستان هم کاملاً خطا بود. علیرغم اینکه داور خط و داور چهارم به عرب‌براقی گفتند که خطاست، ولی ادامه بازی داد. اشتباهات عجیب و غریب در آن بازی خیلی رخ داد؛ از وضعیت زمین تا شرایط مسابقه و سنگ‌پرانی‌ها. در نیمه اول ما فقط 30 و خُرده‌ای دقیقه بازی کردیم. علیرغم اینکه بازی دو ساعت و نیم طول کشید، کل بازی 83 بود! متأسفانه به این بازی هیچ جا اشاره نشد. صحنه‌های دیگرمان هم در برنامه‌ها نشان داده نشد. بازی قبل از آنهم مقابل استقلال دیدید که با VAR چه اتفاقاتی افتاد و چهار امتیازمان را راحت گرفتند. وقتی این اتفاقات می‌افتد فشار زیادی به بازیکنان و تیم وارد می‌شود. هیچکس هم نیست که درباره این مسائل توضیح دهد تا قانع‌کننده باشد؛ هرچند می‌دانم توضیحی هم ندارند. باید این اتفاقات و اشتباهات عجیب بررسی شود و باشگاه باید مطالبه کند که چرا این اتفاقات افتاده است. سکوت به نظرم راه علاج نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: با وجود تمام این اتفاقات مقابل تیمی بازی کردیم که سرشار از انگیزه بود و فنی است. شاید موقعیت خاصی به حریف نداده باشیم. یادم نمی‌آید موقعیت صد درصد به حریف داده باشیم. در کار دفاعی خوب بودیم و از موقعیت‌ها استفاده کردیم. جا دارد به کوپال ناظمی هم تبریک بگویم. بازی سختی بود و سرعت زیادی داشت. به نظرم داوران خوب قضاوت کردند و از تیم داوری تشکر می‌کنم. هرچند به نظرم پنالتی باید تکرار می‌شد و به نظرم خود پنالتی هم سختگیرانه بود. خودم صحنه را ندیدم، ولی طی صحبتی که با بازیکن داشتم گفت اول توپ به دستم خورد و بعد به دستم. نمی‌دانم این صحنه پنالتی بود یا نه، ولی به نظرم تیم داوری عملکرد خوبی داشت. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم؛ واقعاً تحت فشار بودند. آن‌ها توانستند قابلیت فنی خودشان را نشان دهند. در مجموع بازی زیبایی بود؛ نه اینکه چون ما سه امتیاز را گرفتیم، ولی سرعت بازی خوب بود و یکی از بازی‌های فنی و تاکتیکی لیگ را شاهد بودیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای ما چیدند، نمی‌دانیم چطور از سازمان لیگ بخواهیم. ما در آسیا بودیم و بازی‌های سختی داشتیم، ولی هر سه روز به سه روز برای ما بازی می‌گذارند. دلیلش را واقعاً نمی‌دانیم. اگر مشکلاتی وجود دارد که باید تیم ملی به اردو برود، حداقل یکی دو روز می‌توانند فرصت بگیرند تا بازیکنان اینقدر تحت فشار نباشند. ممکن است با این وضعیت مصدومیت زیادی گریبان‌گیر بچه‌ها شود. نمی‌دانم فشردگی مسابقات به این شدت برای چیست. یک برنامه دیگر بود و نمی‌دانم چرا برنامه را تغییر دادند. برنامه بازی‌های ما را از هر روز چهار روز به سه روز تغییر دادند و باید در شش روز دو مسابقه انجام دهیم. واقعاً از سهیل مهدی گله داریم. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، ولی این فشردگی خیلی تیم ما را اذیت می‌کند. شاید هر طوری دل‌شان می‌خواهد برنامه را تغییر می‌دهند. اینطور نمی‌شود! چرا برنامه را تغییر می‌دهید و این فشردگی را برای ما در نظر می‌گیرید؟! جا دارد در آخر هم از بازیکنانم تشکر کنم که روز سختی داشتند. از هواداران تیم ما هم که با توجه به نتایج اخیر شاید کمی دلسرد شده باشند، ما عاشقان واقعی را در ورزشگاه حس کردیم. از همه آنها تشکر می‌کنم. با اینکه گل خوردیم و بازی مساوی شد، ولی باز هم تشویق کردند و به نظرم هواداران ما می‌توانند الگوی مناسبی برای همه هواداران باشند.

وی در ادامه با اشاره به درگذشت ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: من فراموش کردم؛ فوت خانم محمدی را به خانواده او، جامعه فوتبال و ورزش تسلیت می‌گویم. شوک عجیبی به من و تیم ما وارد شد. اصلاً باورکردنی نبود. ان‌شاءالله روحش شاد باشد و برای خانواده او آرزوی صبر داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی‌اش از اخراج علی نعمتی توضیح داد: یک مقدار هیجانات بازی زیاد بود و به نظرم در آن صحنه احساسی شد و نتوانست خوب تصمیم‌گیری کند. بازیکن حرفه‌ای در سطح پرسپولیس نباید اینطور اخراج شود. بازیکن باید تمرکز خوب داشته باشد و بتواند تا پایان بازی خودش را حفظ کند. ما این انتظار را از همه بازیکنان داریم.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی خبرنگار یکی از روزنامه‌های ورزشی که رسانه‌اش طی روزهای اخیر انتقاد زیادی از او داشته است، حاضر به پاسخگویی نشد و دلیل آن را نیز تیترهای انتقادی این روزنامه اعلام کرد. وی در ادامه گفت: من نسبت به تیترها و انتقاداتی که می‌شود، اصلاً صحبت نمی‌کنم. اگر مشکل فنی بود من با تمام وجود مسئولیت مشکلات را برعهده می‌گیرم. بیشتر وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم. من به خاطر خبرنگار جواب سؤال را می‌دهم و مشکلی با روزنامه و سایت ندارم. ما هم انتظاری از رسانه‌ها داریم که احترام را نگه دارند. اینکه یک سایتی انتقادی می‌کند با جان و دل گوش و استفاده می‌کنیم، ولی اینکه تخریب کنند،‌ به نظرم فرق دارد با انتقاد. شما این چیزها را قطعاً بهتر از من می‌دانید.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد خوب وحدت هنانوف و محمدمهدی احمدی در این بازی و اینکه آیا این موضوع روی بازی‌های بعد تأثیرگذار است، گفت: همه ما یک تیم هستیم و قطعاً در طول فصل و با فشردگی که وجود دارد، از تمام بازیکنان استفاده می‌کنیم. به این موضوع شک نکنید.

«باشگاه پرسپولیس هفته گذشته 10 درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش را پرداخت کرد، اما ظاهراً چهار بازیکن و شخص شما این پول را دریافت نکردید تا میزان دریافتی همه بازیکنان یکسان باشد»، سرمربی پرسپولیس در واکنش به یادآوری این موضوع توضیح داد: من خودم نمی‌دانستم که باشگاه به چند نفر 10 درصد را نداده است. باید از این بازیکنان تشکر کنم که این فداکاری را کردند. من خودم این پول را گرفتم؛ نمی‌دانستم و شاید اگر می‌دانستم خودم هم جزو این نفرات بودم. بعداً فهمیدم.

گل‌محمدی راجع به عملکرد خط دفاع پرسپولیس در بازی امروز نیز تصریح کرد: مصدومیت پورعلی‌گنجی با توجه به اینکه خط دفاع ما به هماهنگی خوبی رسیده بود واقعاً زمان و هماهنگی را از ما گرفت. بازیکنانی که در خط دفاعی هستند قطعاً باید چند بازی کنار هم باشند تا هماهنگ شوند. در خطوط مختلف من فرقی بین بازیکنان تیم نمی‌بینم؛ هر کسی در قالب تیمی قرار می‌گیرد، وظیفه خودش را به خوبی انجام می‌دهد. از هر بازی قطعاً درسی می‌گیریم و می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد فشار روحی زیادی که در روزهای گذشته روی علی نعمتی وجود داشته است و همچنین حاشیه‌های اخیر حسین کنعانی‌زادگان عنوان کرد: روند یک تیم و پروسه تبدیل شدن به یک تیم خوب فاکتورهای زیادی را می‌طلبد. اینکه بازیکنان از لحاظ ذهنی تمرکز خوبی داشته باشند تا تمرین خوبی انجام دهند. ما این آرامش را از اول فصل نداشتیم تا مدت‌ها. این هم دلایل مختلفی دارد که نمی‌خواهم وارد شوم. همین بازیکنان سال گذشته تاریخ‌سازی کردند. همین علی نعمتی یکی از بهترین‌های ما بود و گل‌های مهمی را زد. بازیکنان ربات و ماشین نیستند و آنها هم تحت تأثیر هیجانات و احساسات و محیط قرار می‌گیرند. قرار هم نیست یک تیم و یک بازیکن همیشه خوب باشند. این بالا و پایین‌ها همیشه وجود دارد، ولی تیمی موفق است که نوسان زیاد نداشته باشد و نتایجش سینوسی نباشد. من خودم احساس خوبی به روند تیم دارم و مطمئنم که بازیکنان با این برد روحیه‌بخشی که داشتیم می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان و وحید امیری توضیح داد: امیری دو مصدومیت بد داشت که یکی از آنها مقابل استقلال تاجیکستان بود. شاید اگر آن زمان 10 روز دیرتر کارش را شروع می‌کرد شرایطش خیلی بهتر بود و الان کمک‌مان می‌کرد. تا نیم‌فصل قطعاً او حضور ندارد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند به ما صد درصد کمک کند. کنعانی‌زادگان هم در هفته‌ای که گذشت تمرکز خوبی در تمرینات نداشت و باید با او صحبت کنیم و ببینیم وضعیتش چطور است. امیدوارم شرایط طوری باشد که با تمرکز خوب وارد تمرینات شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =