زارع‌پور: خط قرمز ما کیفیت اینترنت خواهد بود

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: الان اپراتورها استدلال می‌کنند با این تعرفه‌ها نمی‌توانند خود را توسعه دهند و در حال حاضر ما در حال بررسی هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عیسی زارع پور ، درباره این‌که مطرح می‌شود قرار است تعرفه‌های اینترنت از سوی اپراتورها گران شود و اینکه چه نظارتی روی اپراتورها وجود دارد که با گران شدن تعرفه‌ها کیفیت خودشان را بالا ببرند،‌ گفت: در این مورد هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما خط قرمز ما کیفیت است. هرچیزی که باعث کاهش کیفیت شود، حتما ما برایش تدبیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: ۵ ماهواره جدید تا پایان سال به فضا پرتاب می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الان اپراتورها استدلال می‌کنند که با این تعرفه نمی‌توانند خود را توسعه دهند و در حال حاضر ما در حال بررسی هستیم.

گفتنی است اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار افزایش صددرصدی تعرفه برای بسته‌های دیتای همراه بالاتر از دو گیگابایت شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: «آقای رییس جمهور، همانگونه که مستحضر هستید صنعت ارتباطات و اپراتورها از نظر مالی به هیچ وجه وضعیت مناسبی ندارند. یادآور می‌شود اسامی تعدادی از اپراتورها در فهرست بدهکاران بانکی قرار گرفته است که نشان دهنده ضررده بودن این صنعت می‌باشد و لذا در صورت تداوم رویه تثبیت قیمت خدمات در این بخش، ورشکستگی این صنعت در آینده کوتاه حتمی است در این راستا عاجزانه از حضرتعالی که سابقه طولانی در فعال سازی صنایع ورشکسته و راه اندازی چرخ اقتصاد دارید، استدعا داریم با توجه به موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش تعرفه، دستور عاجل مبنی بر افزایش تعرفه صددرصدی تعرفه خدمت داده تلفن همراه که طی مراحل متعدد به تایید مراجع مختلف نیز رسیده است و ایضا اصلاح فوری نظام تعرفه گذاری در این حوزه، جهت جلوگیری از ورشکستگی اپراتورهای ارتباطی را صادر فرمایند.

با عنایت به شعار حضرتعالی در حمایت از اقشار کم برخوردار، در صورت موافقت با پیشنهاد فوق امکان ارائه بسته‌های رایگان و ارزان قیمت برای این قشر از کاربران با هماهنگی و مدیریت دولت محترم فراهم می‌باشد.»

کد خبر: 1212510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =