با این ۶ پیامک تبلیغاتی، سالن زیبایی خود را مملو از مشتری کنید!

حتما می‌دانید که در بازار پررقابت آرایشگاه‌ها باید به دنبال راه‌حلی باشید که بتوانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتری آرایشگاه، ارسال پیامک تبلیغاتی است. فرقی نمی‌کند آرایشگاه زنانه دارید یا مردانه، با نکات و نمونه‌هایی که در این مقاله برایتان آروده‌ایم می‌توانید سالن زیبایی خود را مملو از مشتری کنید.

به گزارش ایسکانیوز، البته برای ارسال پیامک آرایشگاه و سالن زیبایی باید یک پنل دریافت پیامک داشته باشید. پنل پیامکی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی هدفمند است. این ابزار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد اس‌ام‌اس را به صورت انبوه یا تکی ارسال کنند. پنل اس ام اس همچنین قابلیت دریافت و تحلیل پیامک‌ها را نیز به صاحبان مشاغل و مدیران بازاریابی می‌دهد.

نمونه پیامک برای سالن زیبایی

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، حتما به دنبال نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای سالن زیبایی خود می‌گردید. پیامک‌هایی که برای جذب مشتری ارسال می‌کنید باید چند ویژگی مهم داشته باشند که در ادامه مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

متن پیامک ساده و بدون غلط باشد

اولین چیزی که هنگام نوشتن یک پیامک جذاب و تاثیرگذار باید به آن دقت کنید سادگی و قابل فهم بودن آن است. در اس ام اس تبلیغاتی نباید از کلمات عجیب و سخت استفاده کنید. همچنین دقت کنید که پیامک شما نباید غلط املایی و نگارشی داشته باشد.

اخبار روز

مخاطب خود را بشناسید

نه منظورمان از این جمله این نیست که با مخاطب پیامک سلام و علیک داشته باشید. منظور این است که بدانید مشتریان شما از چه قشری هستند؟ چقدر سن و سال دارند؟ و اطلاعاتی ازاین دست. پس از اینکه خوب به این موضوع فکر کردید، تصور کنید دارید با همان شخص صحبت می‌کنید. مثلا اگر تخصص شما رنگ موهای فانتزی است، بهتر است پیامک خود را به خانم‌های جوان بفرستید. زیرا احتمال اینکه یک خانم ۵۰ ساله با هدف بنفش و سرخابی کردن موهایش پیش شما بیاید، بسیار کم است.

«دوست داری شبیه انیمه‌های ژاپنی بشی؟

خدمات رنگ فانتزی و میکاپ

۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷»

پیشنهاد مطالعه: نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

متن را کوتاه بنویسید

فکر می‌کنم این مورد دیگر برای همه روشن و واضح باشد. اما باز هم تکرار می‌کنم تا از دستتان در نرود: متن پیامکی که برای جذب مشتری ارسال می‌کنید باید کوتاه باشد. مخاطب امروزی دیگر حوصله خواندن متن‌های بلند را ندارد. اصلا طولانی بودن متن برای خودتان هم سودی ندارد، فقط هزینه پیامک را بالاتر می‌برد. پس همیشه این را آویزه گوشتان کنید که:« کم گوی و گزیده گوی چون در»

حس‌های افراد را قلقلک بدهید

شما باید به عنوان مدیر یک کسب‌وکار، به خصوص آرایشگری خوب آدم‌ها را بشناسید. از احساسات آن‌ها باخبر شوید و برای خودتان یک پا روانشناس باشید. اصلا تا به حال توجه کرده‌اید وقتی همه یک کاری را انجام داده‌اند یا به جایی رفته‌اند ما هم حس می‌کنیم باید همان کار را انجام دهیم؟ یکجورهایی حس جاماندگی یا ترس از جاماندن در ما بیدار می‌شود. شما می‌توانید همین حس را در افراد بیدار کنید. مثلا:

«شب عیده شده همه دارن کراتین می‌کنن

برای کراتین و ویتامینه مو یه سری به ما بزن

شماره تلفن:۰۹*********»

یا حتی می‌توانید در افراد حس ضرورت را قلقلک دهید. اصلا خصلت آدمیزاد است که تا وقتی فرصت برای کاری دارد، آن را هی عقب می‌اندازد. اما وقتی یک بازه زمانی مشخصی دارد و می‌داند که آن بازه زمانی ممکن است به زودی تمام شود، خیلی زودتر دست به کار می‌شود. شما هم باید این حس ضروری بودن را در افراد پیدا کنید و آن را بیدار کنید. مثلا:

«۳۰ درصد تخفیف برای ژلیش و کاشت در سالن بانو آرانی

فقط سه روز مهلت دارید با ارائه کد، از این تخفیف استفاده کتید.

آدرس: تهران، خ ولیعصر، بلورا کشاورز، سالن زیبایی بانو آرانی»

پیشنهادهای جذاب بدهید

این مورد را هم نمی‌توانید انکار کنید که نه تنها مشتری‌های شما، بلکه خودتان هم عاشق تخفیف و پیشنهادهای ویژه و جذاب هستید. اصلا اسم تخفیف که می‌آید سریع دستمان می‌رود روی اینکه کلیک کنیم یا با شماره گفته شده تماس بگیریم. پس شما هم هر چند وقت یک‌بار یک کمپین تخفیفی بگذارید تا مشتری‌ها به طمع تخفیف به سراغتان بیایند. حالا اگر کار شما خوب و تمیز باشد و بتواند آن‌ها را راضی کند، دفعات بعدی بدون تخفیف جلوی در آرایشگاه شما صف می‌کشند.

«فقط تا فردا فرصت دارید!

تا ۵۰ درصد تخفیف ویژه آرایگاه‌های اهواز

همین حالا رزرو کنید: »

راه ارتباطی را فراموش نکنید

حالا گیریم که شما یک متن خیلی جذاب و تاثیرگذار نوشتید و با جادوی کلمات توانستید مخاطبان را افسون کنید و آنان را به مشتری تبدیل کنید. اگر در این متن یک راه ارتباطی نگنجانید، او هیچ وقت نمی‌تواند سالن زیبایی شما را پیدا کند. پس حتما حواستان باشد که یک شماره تلفن، آدرس یا حتی لینک شبکه اجتماعی خود را در انتهای پیامک بگنجانید تا مشتری بداند چگونه باید با شما تماس بگیرید یا کجای شهر پیدایتان کند.

«دنبال خوشگلی نچرال می‌گردی؟

فیبروز ابروهات با من!

برای گرفتن نوبت و دیدن نمونه کارها روی لینک زیر کلیک کن:

www.google.com »

خلاقیت به خرج دهید

در نهایت اگر انسان خلاقی باشید، دیگر هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد. می‌توانید تمام محدودیت‌ها را دور بزنید، تمام چالش‌ها را حل کنید و با خلاقیت خودتان مشتری جذب کنید. بگذارید یک مثال برایتان بزنم. یکی از چیزهایی که همیشه روی اعصاب مشتریان آرایشگاه‌هاست سیستم نوبت‌دهی نامنظم است. اگر شما یک پنل ارسال و دریافت پیامک داشته باشید، می‌توانید به مشتریان خود بگویید برایتان یک پیامک ارسال کنند و شما در ساعت مقرر نوبت دهی کنید. این سیستم کاملا منظم است و نه تنها مشتریان شما را راضی نگه می‌دارد، بلکه از حجم کار پرسنل هم می‌کاهد. چون دیگر قرار نیست یک نفر مدام تلفن جواب دهد و زمان‌ها را تنظیم کند.

«سپیده عزیز،

نوبت رنگ و کوتاهی موهای شما:

۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ است.

لطفا در ساعت مقرر در سالن زیبایی مهرانگیز حضور داشته باشید.»

کارهای دیگری که با داشتن یک پنل اس ام اس می‌توانید برای سالن زیبایی خود انجام دهید، برگزاری مسابقه، قرعه‌کشی و کارهای هیجان‌انگیزی از این دست است. پس شمع خلاقیتتان را روشن کنید و سالن زیبایی خود را شلوغ‌تر از همیشه کنید.

اخبار روز

امکانات پنل اس ام اس برای سالن‌های زیبایی و آریشگاه

حالا که با ماهیت پنل اس ام اس آشنا شدیم، وقت آن است که به سراغ امکانات آن برویم. اصلا این پنل پیامکی چه امکانات و قابلیت‌هایی برای کسب‌وکارها به خصوص آرایشگاه‌ها دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

جذب مشتری با استفاده از محدوده جغرافیایی

برخی از کسب‌وکارها هستند که دور بودن آن‌ها از محل زندگی افراد مشکلی در خدمات رسانی آن ایجاد نمی‌کند. مثلا فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی اصلا لزومی ندارد در محدوده زندگی ما باشند تا بتوانیم از خدمات آن‌ها استفاده کنیم. اما این مورد برای سالن زیبایی کاملا متفاوت است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند به آرایشگاهی بروند که در نزدیکی آن‌هاست. حتی اگر کارتان بسیار زبانزد باشد و در رشته و لاین خودتان بهترین آرایشگر هم باشید، دور بودن مشتری از شما مشکل‌ساز است.

بنابراین سالن‌های زیبایی برای جذب مشتری باید به سراغ افرادی بروند که در همان محدوده یا حتی‌الامکان همان شهر هستند. برای این کار سامانه پیامکی امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

ارسال پیامک به جنسیت خاص

اگر آرایشگاه زنانه دارید، ارسال پیامک‌هایتان به آقایان فایده چندانی برای شما ندارد و فقط هدر دادن زمان و هزینه است. بنابراین هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی باید از سامانه‌ای استفاده کنید که به شما اجازه دهد به یک جنسیت خاص پیامک ارسال کنید.

بهترین سامانه پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

حالا آماده‌اید تبلیغات هدفمند آرایشگاه خود را شروع کنید. برای ارسال پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می‌توانید از پنل اس ام اس ملی پیامک که یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیامک در ایران است استفاده کنید. این پنل توانسته رضایت اکثر مشتریانش را جلب کند و با برندهای بزرگ و مطرح ایران همکاری کند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است

کد خبر: 1212511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =