مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در بجنورد رونمایی شد

مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی، مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه، شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در عناوین مختلف با دسته‌بندی موضوعی امروز پنجم دی ماه سال جاری در سالن شهید نودهی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها رونمایی شد.

حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در آیین افتتاحیه این برنامه با بیان اینکه برخی از افراد همانند دریا می‌مانند، اظهار کرد: علامه مجلسی دریایی از معارف هستند که با همت بسیار بلند و اراده قوی توانستند در مباحث تاریخی و دینی کتاب‌های بسیاری بنویسند.

وی با بیان اینکه برخی هم همانند چشمه همواره می‌جوشند و اینطور نیست که ناقل اندیشه و افکار دیگران باشند، افزود: مقام معظم رهبری نیز دارای همین ویژگی هستند، اطلاعات و اندیشه‌های ایشان نیز می‌جوشد و در هر مناسبتی کاملاً به روز و بدیع سخن می‌گویند.

نوری با اشاره به دانش بالا و تسلط بسیار خوب معظم له به مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی و همچنین صاحب نظری ایشان در امور مختلف، یادآور شد: رهبری سخنان خود را بسته به نوع اینکه چه مخاطبی قرار است از آن بهره بگیرد ارائه می‌دهند، بنابراین سخنان ایشان نو و بدیع بوده و از درون خودش جوشیده به همین دلیل حکیمانه ویژه و خواندنی است.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای پیام /
کد خبر: 1212800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =