جزییات برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای دانشجویان علوم پزشکی تا پایان سال خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای حضور بیشتر دانشجویان صورت گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احد بنار با اشاره به برنامه ریزی برای حوزه های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی و تصمیم معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی افزود: در اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سعی کردیم برنامه های مهمی که برای شروع ترم جدید را نیاز است، مشخص کنیم و در این زمینه همفکری خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

اختصاص اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان

وی خاطرنشان برنامه های فرهنگی و هم برنامه های رفاهی و دانشجویی در اولویت بررسی معاونان دانشگاه های علوم پزشکی بود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: با آشنایی بیشتر معاونان دانشگاه ها با امکانات و فضاهایی که دانشجویان می توانند استفاده کنند، مقرر شد اردوهای راهیان پیشرفت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، توسعه پیدا کند. البته از ابتدای امسال به صورت جدی و منسجم اردوهای متعددی در این حوزه برگزار شده و دانشجویان استقبال کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شد که مجددا دانشگاه های علوم پزشکی از ظرفیت این اردوها در ایام بعد از امتحانات و پیش از شروع ترم جدید تحصیلی استفاده کنند.

بنار گفت: مکان های مختلف و متعددی را به همراه نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کردیم که دانشجویان با دستاوردهای و پیشرفت های کشور آشنا شوند. مجموعه های هوافضا و مجموعه های نانو و مجموعه های پیشرفته و حتی مجموعه های تاریخی را در نظر گرفتیم که دانشجویان از آن استفاده می کنند.

وی با اشاره به طرح موضوع اردوهای راهیان نور در دانشگاه های علوم پزشکی در اجلاس معاونان دانشگاه ها گفت: برنامه ریزی شد که در ایام منتهی به پایان سال ان شاءالله بتوانیم زودتر اردوهای راهیان نور را آغاز کنیم تا تعداد بیشتری از دانشجویان اعزام شوند تا بتوانند از آن فضا بهره مند شوند. هماهنگی هایی هم داشتیم که دانشگاه های علوم پزشکی آن منطقه از جمله اهواز و آبادان بتوانند میزبانی خوبی را به همراه داشته باشند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گزارش از وضعیت کانون ها و تشکل های دانشجویی و بحث های مربوط به اقدامات بسیج جامعه پزشکی و برنامه هایی که برای دانشجویان تدوین کرده اند، از دیگر موضوعاتی بود که در حوزه های فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی بررسی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =