دستگیری سارق حرفه‌ای در تهران/ اعتراف به ۲۰ فقره سرقت منزل

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۴ سارق منزل خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار انقلاب تهران بودند که به راننده و ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری اعضای باند ۷ نفره سرقت در ماهدشت

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو دستکاری شده است ادامه داد: با اعلام مشخصات خودرو به سایر گشت‌های انتظامی، طرح مهار خودرو متهمان عملیاتی و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهمان متوقف و مأموران گشت انتظامی موفق به دستگیری هر ۴ متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: از خودروی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت ۲ قبضه سلاح سرد، یک دستگاه شوکر و یک افشانه دفاع شخصی کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۲۰ فقره سرقت از منزل مسکونی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه هر ۴ متهم سابقه دار می‌باشند افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =