نشست تبیینی اهمیت مقاومت و تأثیر آن در کشور برگزار شد

نشست تبیینی اهمیت مقاومت و تاثیر آن در کشور باحضور اساتید، کارکنان و فعالین دانشجویی در محل سالن جلسات شهدای دانشجوی ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز بمناسبت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، مراسم نشستی با موضوع تبیین اهمیت مقاومت و تأثیر آن در پیشرفت کشور به میزبانی معاونت دانشجویی و فرهنگی و ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

این مراسم، باحضور اساتید، کارکنان و فعالین دانشجویی درمحل سالن جلسات شهدای دانشجوی ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تشکیل و عباس پیکار از اساتید حوزه دفاع مقدس، ضمن تسلیت به بمناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، به سخنرانی و تبیین در مورد مسائل روز جبهه مقاومت و فلسطین پرداخت.

نشست تبیینی اهمیت مقاومت و تأثیر آن در کشور برگزار شد

عباس پیکار گفت: استقامت و مقاومت در همه ابعاد زندگی، باید سرلوحه زندگی باشد؛ که این استقامت، از پایداری در یک هدف مشخص، بوجود آید.

وی افزود: مسئله و مشکلات داخلی ما نباید ما را ازدشمنان خارجی، غافل کند؛ این مسئله که ما به عنوان محور مقاومت، مطرح می‌کنیم، یک واقعیت می‌باشد که اگر ما مقاومت نکنیم، دشمن به هیچ چیز قانع نیست.

هم‌چنین ایشان در قسمتی از مراسم ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و نیز ولادت حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

خبرنگار: یزدان یزدانی

انتهای پیام /

کد خبر: 1214055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =