۴ بهمن نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان اعلام می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نام‌نویسی ۵۱۰ داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان خبر داد و گفت: نتایج احراز صلاحیت این افراد چهارم بهمن از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن اسلامی از ثبت نام ۵۱۰ نفر در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: صلاحیت ثبت نام کنندگان در شورای نگهبان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام کنندگان در انتخابات خبرگان باید تاییدیه از حوزه‌ علمیه داشته باشند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: نتایج احراز صلاحیت متقاضیان نامزدی انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، ‌۴ بهمن توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود.

وی همچنین ۲۵ آبان تا ۱۴ دی را زمان بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت اعلام کرد و گفت: پاسخ استعلامات و احراز صلاحیت‌ها روز پنجشنبه ۱۴ دی به وزارت کشور ابلاغ خواهد شد و به محض دریافت، آن را از طریق فرمانداری‌ها به همه داوطلبان چه آنهایی که تایید شدند یا نشدند اعلام خواهیم کرد؛ تصور می‌کنم اعلام نتایج در روز جمعه ۱۵ دی خواهد بود.

اسلامی اضافه کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، به مدت ۳ روز از ۱۷ تا ۱۹ دی برای اعتراض فرصت دارند و براساس جدول زمان بندی، این اعتراضات توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه خواهد بود تا ۱۹ بهمن بررسی مجدد خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =