نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌های جداگانه، اقدام تروریستی کرمان را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الإسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در واکنش به حادثه تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان، طی بیانیه‌های جداگانه این اقدام ناجوانمردانه را محکوم کردند. متن کامل آن‌ها به شرح ذیل است:

بیانیه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ دیماه در سالروز میلاد پر نور و سعادت حضرت صدیقه کبری(س) شاهد جنایتی هولناک از سوی دشمنان این ملت و این خانواده بودیم، تروریست‌های خبیث با هدایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود جمعی از مردمی که زائر محبوب دلشان بودند را به خاک و خون کشیده و ایران اسلامی را داغدار کردند.

اولا بدانند با این رذالت‌ها نمی توانند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کنند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدن‌ها نجات دهنده او نخواهد بود.
ثانیا، این ملت حسینی را هنوز نشناخته‌اید و دچار اشتباه محاسباتی می‌شوید، مقتدای این مردم سیدالشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورایی و نهضت خمینی هم خاموش خواهد شد. هر چه از ما بکشید ملت را مقاوم‌تر و حاضرتر در صحنه نموده‌اید، نمونه‌های فراوانی را قبلاً دیده‌اید و در این حادثه هم فردا جمعه خواهید دید که در سراسر این کشور چه خروشی علیه جنایت شما برپا خواهد شد.

مردم غیور چهارمحال و بختیاری هم در شهرکرد و در همه میعادگاه‌های نمازجمعه استان نفرت و انزجار خود را از این پلیدی‌ها نشان داده و فریاد انتقام سر خواهند داد و البته به زودی شاهد انتقام نهائی هم خواهند بود و نصرت الهی را در محو رژیم غاصب خواهند دید.

بیانیه استاندار چهارمحال و بختیاری

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

در سالگرد شهادت سردار دلها خباثت و دئانت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باردیگر فاجعه‌ای خونین و غمبار رقم زد. این واقعه دردناک دلهای مردم را داغدار کرد.

این فاجعه نشان داد دشمنی عمال و ایادی شیطان، با مردم ایران نه تنها تمامی ندارد بلکه روز به روز شدیدتر و کینه‌توزانه‌تر می‌شود. دشمن خبیثی که از ریختن خون بیگناهان، زنان و کودکان ابایی ندارد.

این واقعه جنایتکارانه را به شدت محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم که نیروهای نظامی و امنیتی فداکار و مخلص ایران اسلامی در اسرع وقت مرتکبان این فاجعه دردناک و ضدبشری را شناسایی کرده و دیری نخواهد پایید که مجازاتی سخت و سنگین را خواهند چشید.

این واقعه دردناک را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری(دام عزه) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان شهدای این واقعه صبر جمیل مسئلت دارم. ایزدمنان شهیدان مظلوم این فاجعه را با اباعبدالله الحسین(ع) و سیدالشهدای مقاومت، همنشین و محشور فرماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =