رایزنی معاون وزیر خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه افزایش همکاری‌های تهران و آنکارا در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل، سرمایه گذاری و تجارت مرزی را دستور کار جدی روابط دوجانبه توصیف کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در دیدار احمد ییلدیز معاون وزیر امور خارجه ترکیه در تهران با اشاره به روابط دوستانه و سطح بالای دو کشور همسایه و اراده جدی رؤسای جمهور دو کشور برای گسترش بیش از پیش همکاری در همه زمینه‌ها، بر ضرورت پیگیری سازوکارهای موجود از جمله کمیته مشورت‌های سیاسی، کمیسیون مشترک اقتصادی و کارگروه‌های تخصصی برای تحقق ارتقای روابط تجاری هدفگذاری شده بین دو کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

ایران و ترکیه توافقنامه تامین اجتماعی امضا کردند

امیرعبداللهیان افزایش همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل، سرمایه گذاری و تجارت مرزی را دستور کار جدی روابط دوجانبه توصیف کرد.

وزیر امور خارجه همچنین بر ضرورت همکاری بیشتر برای توقف هر چه سریعتر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

احمد ییلدیز، معاون وزیر خارجه ترکیه هم با اشاره به اهمیت همکاری ایران و ترکیه در مساله فلسطین، تلاش‌های وزیر خارجه کشورش در چارچوب گروه تماس کشورهای اسلامی برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی را تشریح و تاکید کرد: اراده جدی ترکیه، توسعه مناسبات دو جانبه و رفع موانع برای ارتقای همکاری های اقتصادی و افزایش حجم تجارت بین دو کشور و بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت همسایگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =