شهادت هموطنان ما در اقدام تروریستی کرمان سند حقانیت نظام است

جعفری: این عمل بزدلانه و جنایتی که انجام شد، علیه کسانی بود که عشق و راهشان، بزرگداشت اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود؛ شهادت هموطنان برای ما تلخ بود اما از طرفی، سند حقانیت و صداقت نظام جمهوری اسلامی ایران، همین است.

قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و محکوم کردن اقدامات تروریستی گفت: این عمل بزدلانه و جنایتی که انجام شد، علیه کسانی بود که عشق و راهشان بزرگداشت اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود؛ شهادت هموطنان برای ما تلخ بود اما از طرفی سند حقانیت و صداقت نظام جمهوری اسلامی ایران همین است.

وی افزود: دشمنان ما رحم و انسانیتی ندارند و هیچ خشونتی را غیر مباح نمی‌دانند. هر عملی برای حفظ قدرت، سرمایه، سرآمدی و به بردگی گرفتن دیگران مقدور باشد را انجام می‌دهند.

جعفری گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، رویکرد دینی، نه تنها در کشور ما و کشورهای مسلمان و مسیحی، بلکه در دیگر کشورهای جهان که ادیان آسمانی و توحیدی ندارند و ادیان آن‌ها از نوع زمینی است، شدیدتر شد و خسارت بزرگی را احساس کردند؛ در نتیجه دائماً به دنبال انتقام هستند و به هر طریقی که بتوانند، این انتقام را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی، زخم‌خورده اصل انقلاب اسلامی است؛ استکبار به دنبال راه انداختن فتنه‌های مختلف فرهنگی، تحریمی، سیاسی و جنگ ترکیبی در ایران است. پیاده‌نظام و سواره‌نظام اردوگاه شیطان، میلاد فرزند نور و رحمت حضرت فاطمه زهرا(س) را با حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بر ما تلخ کرد؛ اما همانطور امام خمینی(ره) فرمودند: "بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شوند"، شاهد بیداری و بصیرت مردم کشور نسبت به توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی هستیم.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: سرزمین بیت‌المقدس در زمان جنگ‌های صلیبی، حداقل 200 سال در دست صلیبی‌ها بود، ولی بالأخره امت رسول خدا(ص) این سرزمین را به خویش برگرداند؛ الان نیز این سرزمین حدود 75 سال است که به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده، اما دیر یا زود به صاحبان اصلی خود باز می‌گردد.

ایجاد حس بیهودگی بعد از انتخابات به وسیله فتنه‌ها

وی با اشاره به موضوع انتخابات پیش‌رو گفت: دشمنان معمولاً فتنه‌ها را چند ماه قبل یا بعد از انتخابات به راه می‌اندازند؛ به دلیل اینکه، قبل از انتخابات، مردم را ناامید نمایند و پس از انتخابات، احساس بیهودگی انتخابات را به عموم جامعه القا کنند.

قاسم جعفری افزود: از وضعیت معیشت مردم با خبر هستیم؛ اما دشمنان نیز سعی دارند با کوچک شمردن و از بین بردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و بزرگنمایی چند صدبرابری نقطه‌ضعف‌ها، مشارکت در انتخابات را به پایین‌ترین حد ممکن برسانند؛ بنابراین مشارکت در انتخابات از این باب برای ما حائز اهمیت است و می‌بایست تلاش کنیم، حضورمان در صحنه انتخابات، افزایش یابد.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور

انتهای پیام/

کد خبر: 1214220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =