سردار حسینی رئیس پلیس راهور فراجا شد + سوابق

با حکم فرمانده کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا شد.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان: روزبه‌روز احساس امنیت در تهران افزایش می‌یابد

سید تیمور حسینی، متولد سال ۱۳۴۵در کرمانشاه است در سال ۱۳۶۵ وارد دانشکده افسری شد که در آن زمان دانشگاه پلیس (یا شهربانی سابق) بود. از آن زمان به بعد با توجه به علاقه‌ای که در حوزه ترافیک داشت، وارد مسئولیت‌ ها و حیطه کاری راهنمایی و رانندگی شد. در طول دوران خدمت در استان‌های مختلفی بوده‌ و مسئولیت‎‌های مختلفی داشته است که توانسته به واسطه این مسئولیت‌ها دید خوبی نسبت به حوزه حمل‌ونقل و ترافیک پیدا کند. 

 بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در اوایل خدمت استان فارس را انتخاب کرد مدتی را به عنوان فرمانده پلیس راه در یکی از پاسگاه‌های پلیس راه استان فارس مشغول به خدمت بود که حدوداً دو سال در آنجا مشغول به خدمت بود. از سال ۷۰ به عنوان معاون فنی راهنمایی و رانندگی شهرستان فساء که یکی از شهرستان‌های استان فارس است مشغول به کار شد تا سال ۷۲ رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لامرد شد.

سردار حسینی در سال ۸۳ به عنوان کلانتر ارشد در مناطق راهور مشغول به خدمت شد تا اینکه در سال ۸۷ مسئولیت راهنمایی و رانندگی استان گیلان به وی واگذار شد و به این استان منتقل شد.

اوایل سال ۹۰ هم به عنوان رئیس دانشکده علوم و فنون راهور منصوب شد و در فروردین سال ۹۳ به عنوان رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ منصوب شد و در آبان ماه سال ۹۵ برای دومین بار به دانشکده راهور منتقل شد و از سال ۹۹ به سمت جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده کل انتظامی منصوب شد.

گفتنی است که پیش از این سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کرمانشاهی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      0 1
      آرزوی موفقیت برای این همشهری عزیزم دارم
    • حمیدرضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 1
      بسیارمشعوف شدیم سردارسیدتیمورحسینی بچه کرمانشاه همشهری مهجورومودب وبا سوادماسکان راهورکشورروبعهده گرفتند انشاله موفق و موید باشند
    • مهدی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      1 0
      واقعا متاسفم یا ی حرفی رو نزنید یا اگ میزنید عمل کنید من ۲۹ بهمن ماشینم فاکتور شده چرا مدل ۱۴۰۲ خورده مگ نگفتین ک از ۲۲ بهمن به بعد همه میخوره ۱۴۰۳ شما که نمیتونید جواب این ملت ک یک سال منتظر خودرو هستن برای دل خوشی تو اسفند ماه خود روشون بخوره ۱۴۰۳ بدین پس حرف الکی تحویل ملت ندین زشته به خدا من ک راضی نیستم
    • محمد صادقی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      سلام مگه شما روز 22 بهمن نگفتید که ماشینهایی که از این له بعد پلاک میشن مدل سال بعد میخورن پس چرا ماشینی رو که به من تحویل دادن مدل 402 تو کارت خورده مرد حسابی من زنگ زدم نمایندگی میگن اصلا پلیس کاره ای نیست ما تشخیص میدیم مدل چه سالی باشه لطفا توضیح بدید چرا مردم رو سر کار میزارید