پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه پایان سال نیست

سردار امیری: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، فرمانده انتظامی استان با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست و به منظور امنیت بیش تر شهروندان و با هدف جلوگیری از سوء استفاده برخی هنجارشکنان در نقاط مختلف شهر حضور پررنگی خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری در این‌باره ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته ما در چهارشنبه پایان سال شاهد وقوع برخی از کارهای خطرناک از جمله ایجاد خسارات جانی ومالی برای شهروندان بوده ایم که هنوز آثار روحی و روانی آن‌ها برای خانواده‌ها باقی‌مانده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و نیست، گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان و مقابله با سوء استفاده افراد هنجارشکن، همکاران ما در چهارشنبه پایان سال حضوری گسترده در میادین و خیابان های شهر خواهند داشت تا این افراد به بهانه شادی مخل نظم و آرامش مردم نشوند.

پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه پایان سال نیست

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بر همین اساس و در راستای صیانت از امنیت شهروندان و خانواده‌ها و در پاسخ به مطالبات آن‌ها، پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند در نظم و امنیت عمومی اخلالی ایجاد کنند برخورد و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضائی، افرادی که دستگیر شوند تا ۱۵ فروردین در بازداشتگاه خواهند ماند و خودروهای متخلف نیز تا همین تاریخ در پارکینگ توقیف خواهد شد. _ _ _ _ _ _

سلمان امیری تصریح کرد: از همه مردم و خصوصا والدین انتظار داریم که با رعایت قانون و کنترل نوجوانان و جوانان و نظارت دقیق‌تر، مدیریت کنند که چهارشنبه پایان سال به تلخی تبدیل نشود و ان شالله واقعه ناگواری را دراین خصوص نداشته باشیم. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متاسفانه نمونه‌های فراوانی از مشکلات نقص عضو و جان باختن برخی از عزیزان‌مان را به دلیل هیجانات و رفتارهای پرخطر وکنترل نشده در چهارشنبه پایان سال را داشته‌ایم و توصیه‌ها به خانواده‌ها بر مدیریت هیجانات نوجوانان و همراهی در شادی منطقی، معقول و حساب شده با نوجوانان است.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس در برخی از نقاط شهر در شب چهارشنبه پایان سال گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی توسط پلیس راهور در برخی از نقاط پرتردد شهرستان همدان به ویژه بلوار ارم از عصر روز سه شنبه اجرا خواهد شد.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1223916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =