تاتنهام مانع از هایجک شدن جنوا توسط بایرن مونیخ

باشگاه تاتنهام مانع از هایجک شدن بازیکن مدنظرش توسط بایرن مونیخ شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده بود که باشگاه بایرن مونیخ با کنار زدن دو باشگاه تاتتهام و ناپولی، در یک قدمی به خدمت گرفتن رادو دراگوشین از جنوا با ارائه‌ پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی بعلوه ۵ میلیون یورو بند پاداش‌ها است، حالا خبر می‌رسد که این انتقال عملی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رقابت منچستریونایتد با ۲ تیم برای جذب بازیکن تاتنهام

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد؛ باشگاه تاتنهام با باشگاه جنوای ایتالیا برای انتقال این مدافع میانی رومانیایی به جمع اسپرز به توافق کامل رسیده است و این بازیکن به زودی قراردادی با تاتنهام که تا سال ۲۰۲۹ اعتبار خواهد داشت، امضا می‌کند.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد که مدیران باشگاه جنوا منتظر پیشنهاد رسمی بایرن برای دراگوشین ۲۱ ساله بوده‌اند، اما پس از اینکه پیشهادی رسمی از سوی این باشگاه بوندس‌لیگایی دریافت نکردند، تصمیم گرفتند مذاکرات با باشگاه تاتنهام برسر جزییات نهایی انتقال این بازیکن به جمع اسپرز را ادامه دهند.

رادو دراگوشین که سابقه عضویت در باشگاه یوونتوس را دارد، این فصل در ۲۲ بازی برای جنوا به میدان رفته و آمار دو گل‌زده و یک پاس‌گل را هم از خود بر جا گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =