محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کشور اعلام شد

فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی از امروز تا روز شنبه در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب فرمانده پلیس راه مازندران،به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۰ دی تا روز شنبه ۲۳ دی ماه در جاده‌های مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام محدودیت‌ها تردد موتور سیکلت‌ها بجز تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محور هراز، کرج به چالوس چالوس و فیروزکوه ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها| بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان / ترافیک در محور هراز سنگین شد

وی با تاکید به محدودیت تردد در محور کندوان خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد هم یکطرفه می‌شود.

جهان تاب ادامه داد:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران به شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت تردد در محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه با سنگین بودن ترافیک از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه می‌شود.

وی درباره محدودیت تردد خودروهای سنگین نیز اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت و تریلر از محور کرج به چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از محور هراز ممنوع اعلام می‌شود و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه در محور هراز ممنوع اعلام شد.

جهانتاب گفت: اجرای محدودیت‌های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و وضعیت ترافیک اگر عادی باشد، با هماهنگی لازم اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =