سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن منصوب شد

با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابوالفضل قهاری به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن منصوب شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ابوالفضل قهاری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر ابوالفضل قهاری

با سلام؛

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن» منصوب می شوید.

از جناب‌عالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد، اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین، دکتر طهرانچی طی نامه جداگانه‌ای از زحمات دکترحسینعلی مشایخی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است؛

برادر گرامی جناب آقای حسینعلی مشایخی

با سلام

از آنجا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اید، به این وسیله از زحمات و تلاش‌های آن جناب در دوران مسئولیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با اتکاء به درگاه ذات اقدس احدیّت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1215457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =