احتمال سقوط بهمن در محور کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن و در راه‌ماندگی در محور کندوان متصور است، گفت: در ساعت‌های صبحگاهی بادکوبه توام با باد شدید را در ارتفاعات شاهد بودیم که به ابنیه راه خسارات جدی وارد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک مقطعی پرحجم و روان به‌سمت جنوب هستیم.

بیشتر بخوانید:

پلیس راه: برف شدید جاده کندوان را بست

وی با اشاره به آغاز بارش برف از بالای مرزن‌آباد، افزود: تیم‌های پلیس راه به‌شدت با خودروهای فاقد زنجیرچرخ با اعمال قانون اجازه تردد نخواهد داد.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، خاطرنشان کرد: احتمال سقوط بهمن و در راه‌ماندگی متصور است.

احمدی بیان کرد: عوامل پلیس راه و راهداری تذکر را مدنظر قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار برای دیگر شهروندان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام همکاران راهداری و پلیس راه در ساعت‌های صبحگاهی بادکوبه توام با باد شدید را در ارتفاعات شاهد بودیم که به ابنیه راه خسارات جدی وارد شد، تصریح کرد: پایش راه و تمامی دستگاه‌های امدادی حاضر در محور صرفا تذکرات خطرات احتمالی تغییرات جوی را دلسوزانه و برای حفظ جان شهروندان اطلاع رسانی می‌کنند، اضافه کرد: برای سلامتی هموطنان‌مان به‌صورت شبانه‌روزی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =