تمدید مهلت ثبت‌نام طرح دستیاری آموزشی تا ۳۰ دی ماه

مهلت ثبت‌نام طرح دستیاری آموزشی تا شنبه ۳۰ دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، با توجه به استقبال دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از فراخوان دومین دوره دستیاری آموزشی مهلت جدید ثبت نام، اعلام آمادگی تدریس برای ترم جدید و ویرایش اطلاعات، تا ساعت ۲۴ روز شنبه سی ام دی ماه سال جاری بر روی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس www.bpj.iau.ir فعال است.

بیشتر بخوانید:

۱۸ هزار دستیار آموزشی جدید جذب می‌شوند

گفتنی است متقاضیانی که هنوز پروفایل خود را تکمیل نکرده اند و واحدهای دانشگاهی پیشنهادی محل تدریس خود را انتخاب نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و با ورود به سامانه دستیاری آموزشی، از قسمت ثبت اطلاعات، نقایص پرونده خود را کامل کرده و ویرایش لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است دانشجویانی که ترم گذشته در اولین فراخوان دستیاری آموزشی ثبت‌نام نمودند لازم است مجدد وارد این سامانه شوند و برای تدریس در ترم جدید اعلام آمادگی نموده و واحدهای دانشگاهی مورد تقاضا برای تدریس را ثبت کنند.

گفتنی است طرح دستیاری آموزشی مختص دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و پس از مرحله تایید ثبت نام متقاضیان، مدیران گروه های واحدهای دانشگاهی بر حسب نیاز گروه و با بررسی پرونده متقاضیان دستیاری آموزشی و مصاحبه علمی، نسبت به بکارگیری دستیاران آموزشی اقدام خواهند کرد.

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح دستیاری آموزشی تا ۳۰ دی ماه

انتهای پیام/

کد خبر: 1215703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =