مدارس کدام استان‌ها روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل است؟

به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های تعدادی از استان‌های کشور روز چهارشنبه غیرحضوری شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرمای هوا و لغزندگی معابر موجب تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور شد.

بیشتر بخوانید:

مدارس کدام استان‌ها روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه تعطیل است؟

تداوم آموزش غیرحضوری مدارس در اردبیل

به دلیل برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، هیر و سرعین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در مشکین شهر و ارشق فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی و در گرمی، پارس آباد، انگوت و بیله‌سوار دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین در لاهرود پیش دبستانی و ابتدایی بصورت غیرحضوری و دوره‌های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

مدارس اهر غیرحضوری شدند

در این اطلاعیه طی سه شنبه شب اعلام شده است: مدارس استثنایی شهری و روستایی شهرستان اهر نیز در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

بارش سنگین برف، برودت هوا و لغزندگی معابر در برخی شهرهای آذربایجان شرقی از جمله اهر، کلیبر، ورزقان و هوراند در روزهای اخیر موجب غیرحضوری شدن مدارس این شهرها شد.

غیرحضوری شدن مدارس ۴ شهر خوزستان

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، فردا چهارشنبه ٢٧ دی ۱۴۰۲ فعالیت مدارس  در دو نوبت صبح و عصر در شهرستان های اهواز ،باوی ، کارون و شوش به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

داود میرشکار افزود:امتحانات مدارس در این چهار شهرستان که بنا بود فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی ادامه داد : فعالیت ادارات  و دستگاه های اجرایی فردا برقرار می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =