اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مازندران، برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی در سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نمایندگان رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر و اعضای مجمع نمایندگان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغری ضمن عرض خیر مقدم به حاضران، بیان کرد: رؤسای کمیته‌های تخصصی با برنامه‌ریزی درست باید به گونه‌ای عمل کنند که جشن‌های دهه فجر با حضور مردم، پرشور، پرشعور و در شأن مردم برگزار شود.

وی با تاکید بر ضرورت گفت‌وگو با جوانان، اظهار کرد: نباید از اثرات و ثمرات حضور پرشور جوانان در دهه فجر قافل شویم و باید با جوانان گفت‌وگو داشته‌باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان مازندران اضافه کرد: برنامه‌ها باید خلاقانه و هماهنگ با سیاست برگزاری دهه فجر باشد و از ظرفیت اساتید دانشگاه و معلمان بهره ببریم.

اصغری با اشاره به تلاش دشمن در ناامید کردن مردم، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که مردم را ناامید کنند اما مردم، با فهم و شعور در صحنه حضور دارند که همانند سال‌های گذشته با حضور خود دشمنان را ناامید خواهند کرد.

رئیس ستاد دهه فجر استان مازندران در خاتمه با ذکر مواردی در جهت برپایی مواکب، خاطرنشان کرد: همانند سال‌های گذشته برپایی ایستگاه صلواتی، مواکب فرهنگی، خدماتی و اجتماعی از جمله برنامه‌های این ستاد در دهه فجر است.

خبرنگار: توحید نجفی

انتهای پیام/

کد خبر: 1216057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =