قطار تندرو تهران- یزد دوباره راه‌اندازی می‌شود

قطار تندروی پردیس بعد از انجام تعمیرات ویژه از سوی رجا، روز آینده 4 بهمن، در مسیر یزد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری وزارت کار، این قطار با اخذ مجوز سیر از شرکت راه‌آهن از روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 همه روزه در مسیر تهران-یزد تردد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دلیل توقف ۵ ساعته قطار تهران - مشهد چه بود؟

وی در خصوص زمان‌های حرکت قطار تندروی پردیس در مسیر یزد گفت: قطار مذکور همه روزه ساعت 6 صبح از ایستگاه یزد به سمت تهران حرکت و ساعت 15:50 از تهران مراجعت می‌کند.

بختیاری درباره زمان فروش و چگونگی تهیه بلیت متقاضیان سفر با این قطار اظهار داشت: عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی 4 بهمن لغایت 24 اسفند 1402 از ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه 3 بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir همه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است.

‌متقاضیان سفر با این قطار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ظرفیت موجودی و غیره می‌توانند علاوه بر سایت این شرکت، با تلفن 1539 (سامانه ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

‌در دولت گذشته ۲۰ رام ترنست پر سرعت (نظیر قطارهای ۸ ساعته تهران مشهد) به دلیل عدم تعمیرات به کلی متوقف و زمین گیر شده بود که بازسازی و بازگشت آن ها به ریل در دستور کار راه آهن است.

فروش بلیت این قطار ساعت 11 روز سه شنبه 3 بهمن آغاز می شود. اولین قطار ترنست پرسرعت، 4 بهمن و همزمان با شب میلاد امیرالمومنین علیه السلام از تهران به مقصد یزد حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =