درویش: بازگشت برانکو هنوز منتفی نشده است / حل شدن مشکلات خروجی همه بازیکنان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این بیان کرد که بازگشت برانکو هنوز منتفی نشده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم سالگرد مهرداد میناوند اظهار کرد: شاید ۳ سال است که حضور فیزیکی مهرداد میناوند در بین ما نیست، اما یادش در خاطره‌ها محفوظ است. این مجلس تذکری است که تا وقتی هستیم قدر هم را بدانیم، چون بعد از اینکه به اینجا می‌آییم تاسف می‌خوریم که وقتی بودند قدرشان را ندانستیم. آنچه که مهرداد را از بقیه متمایز می‌کرد نه ملی پوش بودنش بلکه صفات، منش و خصوصیات اخلاقی‌اش بود که باعث شد تا او به عنوان سمبل و کسی که همیشه به بزرگترش احترام می‌گذاشت و جایگاه ویژه‌ای داشت و اهل دادرسی بود، یاد شود. امیدوارم بتوانیم قدردان بزرگترهای خود باشیم و تاسف نخوریم و بگوییم که‌ای کاش بودند و قدر ارزش‌هایشان را می‌دانستیم.

بیشتر بخوانید:

برانکو سرمربی جدید پرسپولیس خواهد شد؟

درویش درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای مراسم سالگرد علی انصاریان برنامه‌ای در نظر دارد، گفت: به طور حتم با هماهنگی خانواده‌اش هر دستوری که داشته باشند و صلاح بدانند به آن شکل مراسم سالگرد علی انصاریان را برگزار می‌کنیم.

درویش درباره نگرانی هواداران پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم سرمربی این تیم گفت: ان‌شاءالله سرمربی تیم را ظرف یکی ۲ روز آینده معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره چراغ سبز برانکو برای بازگشت به پرسپولیس اظهار کرد: حالا اجازه بدهید که صحبت در مورد فردی نکنیم و هنوز برانکو منتفی نشده است.

او درباره اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس مشکل خروج از کشور داشتند، گفت: مشکلات خروجی همه بازیکنان حل شد و همراه با تیم به امارات رفتند. سید جلال حسینی مشکل شخصی داشت، اما ان‌شاءالله فردا به امارات می‌رود. حسینی همچنان به عنوان مربی در پرسپولیس حضور خواهد داشت.

درویش درباره اینکه گفته می‌شود اوسمار هم قرار است به عنوان سرمربی موقت انتخاب شود، گفت: اوسمار هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ما است و ۳ کاندید داریم که او هم یکی از آن‌ها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1217381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =