برانکو: به نظر من طارمی یک بازیکن خاص است

برانکو گفت: به نظر من طارمی یک بازیکن خاص است. بازیکنان کمی هستند که این حد از توانمندی را داشته باشند و این به معنای آن است که از این تعداد بازیکنان زیاد نداریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا با اشاره به توانمندی و هوش مهدی طارمی، تاکید کرد: این مهاجم از لیگ‌های کوچک شروع کرد اما به دلیل ذکاوت و استعدادی که داشت به سرعت راه پیشرفت را طی کرده و امروز صحبت از همکاری وی با اینتر و اینزاگی است.

بیشتر بخوانید:

برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد

وی که سال‌ها در فوتبال ایران، در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی حضور داشته و شناخت کاملی نسبت به فوتبال ایران دارد، ادامه داد: او یک مهاجم سریع و خوب است. بدون شک هوش و ذکاوت طارمی در محوطه جریمه نقطه قوت این بازیکن برای سیمونه اینزاگی خواهد بود و با توجه به شناختی که از او دارم، معتقدم به سرعت جای خود را در اینتر باز خواهد کرد و به یک مهره ثابت تبدیل می‌شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: عملکرد او از زمانی که ایران را ترک کرده مشخص است. وقتی مهاجمی در این حد از استعداد و کیفیت در نوک خط حمله تیمی مانند پورتو بازی کرده و در راه انتقال به تیم بزرگ دیگری چون اینتر قرار دارد، یعنی از شایستگی‌های خوبی برخوردار است.

برانکو تاکید کرد: به نظر من طارمی یک بازیکن خاص است. بازیکنان کمی هستند که این حد از توانمندی را داشته باشند و این به معنای آن است که از این تعداد بازیکنان زیاد نداریم. خصوصیت دیگر او این است که خیلی زود با تیم و بازیکنان هماهنگ می‌شود. او در سال‌های گذشته در پست وینگر چپ و مهاجم نوک بازی کرده و من هم زمانی که در پرسپولیس بودم از او به عنوان مهاجم دوم بازی گرفتم.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی در کنار کدام بازیکن بهتر می‌تواند بازی کند، گفت: به نظر من او در کنار تورام عملکرد بهتری خواهد داشت. این زوج برای هر خط دفاعی یک جهنم می‌سازد و با توجه به غریزه و تخصص این دو بازیکن، باید منتظر خط حمله آتشین اینتر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =