برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد

سرمربی کروات سابق پرسپولیس و عمان در آستانه حضور در فوتبال شرق آسیاست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ تیم ملی فوتبال چین در گروه A جام ملت‌های آسیا دو تساوی بدون گل متوالی مقابل تیم‌های تاجیکستان و لبنان به دست آورد و پس از شکست یک بر صفر برابر قطر از این رقابت‌ها کنار رفت و نتوانست به‌عنوان تیم سوم برتر در بین گروه‌های 6 گانه راهی دور یک‌هشتم نهایی شود تا بحث تغییر سرمربی در این تیم به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید:

برانکو: برای بازگشت به فوتبال الویتم کار در عرصه ملی است

فدراسیون فوتبال چین اخیرا لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی برزیل و گوانگژو را تبدیل به گزینه خود کرد، ولی خیلی زود از این کار منصرف شد و حالا گزینه‌هایی مثل جوردی وینالز (سرمربی ژجیانگ لوچنگ)، کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ را روی میز دارد که شانس مربی کروات بیشتر از بقیه است.

سایت سوهو چین در این باره عنوان کرده با وجود این گزینه‌های متعدد و اسامی مطرح شده، برانکو ایوانکوویچ که پیش از این و در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی عمان را برعهده داشته، جدی‌ترین گزینه است که طرفین تقریبا علاقه‌مند به همکاری با یکدیگر هستند. آنطور که این سایت چینی نوشته، دستمزد سالانه برانکو ایوانکوویچ حدود یک و نیم میلیون دلار است که بیشتر از بودجه در نظر گرفته شده توسط فدراسیون فوتبال چین بوده، اما طرفین می‌توانند در مذاکره نهایی به توافق مالی هم برسند و قرارداد را امضاء کنند.

برانکو که اخیرا در آستانه بازگشت به پرسپولیس و هدایت سرخ پوشان بود و از سوی دیگر گفته می‌شد ممکن است به فوتبال اروپا و کرواسی برگردد، ظاهرا قرار است دوباره به کارش در آسیا ادامه بدهد و این بار چالش جدیدی با سرمربیگری چین تجربه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =