آئین کلنگ‌زنی پروژه پیاده‌راه سازی و عملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر برگزار شد

آئین کلنگ‌زنی پروژه پیاده‌راه سازی هسته مرکزی و عملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر آمل در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و حماسه ۶ بهمن آمل با حضور مسئولین شهری شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، صبح روز جمعه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آئین کلنگ‌زنی پروژه پیاده‌راه سازی هسته مرکزی و عملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر آمل در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و حماسه ۶ بهمن آمل با حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار آمل، اعضای ستاد گرامی‌داشت حماسه ۶ بهمن، جمعی از خانواده‌های شهدا و جمعی دیگر از مسئولین شهری برگزار شد.

احمد محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان این‌که پروژه پیاده‌راه سازی هسته مرکزی از پروژه‌های ماندگار در آمل خواهد شد، بیان کرد: این پروژه می‌تواند چهره شهر را عوض و در جذب توریست و گردش اقتصادی، نقش به‌سزایی ایفا کند.

محمدی از اجرای این پروژه توسط سرمایه‌گذار بومی خبر داد و افزود: اطلس سرمایه‌گذاری شهر آمل در دست تدوین است که با تصویب آب بسیاری از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی را می‌توان با مشارکت سرمایه‌گذار، اجرایی کرد.

علی داوودی، شهردار آمل با ابراز وجود مشکلات و حواشی در اجرای پروژه‌های بزرگ، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ، نیازمند حمایت و همدلی مدیریت شهری، مسئولین، مردم و اصحاب رسانه است.

داوودی، با اعلام اینکه پل معلق آمل به لحاظ ایمنی، قابلیت تردد خودرو را ندارد، اضافه کرد: در فاز اول، پروژه محوطه داخلی شهرداری و در فاز دوم از دبیرستان امام تا پل معلق و حد فاصل پل دوازده چشمه تا میدان مدافعان حرم، پیاده‌راه سازی خواهد شد و همچنین بازسازی و زیباسازی پل دوازده چشمه و پل معلق که از نمادهای آمل هستند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بر اساس اظهارات مسئولین شهری آمل، پروژه پیاده‌راه سازی هسته مرکزی ۱۵ هزار مترمربع و شامل اجرای سنگ‌فرش، نصب المان، نصب سردیس مشاهیر و مفاخر و احداث ۳۴ غرفه تجاری است که با مشارکت سرمایه‌گذار بومی به ارزش ۹۷۰ میلیارد ریال، انجام خواهد گرفت.

همچنین، زیباسازی میدان هزارسنگر با وسعت ۱۳ هزار مترمربع از فضای میدان و محوطه پیرامونی آن با طراحی فضای سبز، نورپردازی و غیره انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که مدت زمان اجرای پروژه‌ پیاده‌راه سازی هسته مرکزی، ۱۲ ماه و پروژه زیباسازی میدان هزارسنگر، ۱۸ ماه اعلام شده است.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1217392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =