اظهارات حمید گودرزی درباره جشنواره فیلم فجر / امیدوارم بهشت تبهکاران مورد توجه داوران قرار گیرد

بازیگر فیلم بهشت تبهکاران گفت: جشنواره فجر هر سال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار می‌شود ولی اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد، هنوز مشخص نیست، باید منتظر باشیم و ببینیم که برآیند داستان جشنواره به کجا می‌رسد.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: اظهار نظر درباره جشنواره فجر ۴۲ بسیار زود است و باید جشنواره برگزار شود تا بتوان در این باره سخن گفت البته امیدوارم جشنواره پربار و خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فجر ۴۲ / نپتون؛ روایتی از روزمرگی‌های یک زندگی خانوادگی

گودرزی با بیان اینکه امیدوارم در جشنواره امسال فیلم‌های جدی بیشتری ببینیم، گفت: اسامی فیلم‌های حاضر در جشنواره امسال حاکی از آن است که ژانر اکثر فیلم‌ها جدی است و این موضوع می‌تواند نوید بخش یک سینمای خوب باشد.

بازیگر فیلم بهشت تبهکاران افزود: جشنواره فجر هر سال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار می‌شود ولی اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد، هنوز مشخص نیست، ولی گمان نمی‌کنم که شاهد یک جشنواره فوق‌العاده باشیم؛ باید منتظر باشیم و ببینیم که برآیند داستان جشنواره به کجا می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل حضورش در فیلم بهشت تبهکاران که از جمله فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر ۴۲ است، گفت: بهشت تبهکاران یک قصه واقعی دارد که در زمان رضا خان رخ می‌دهد و همین مسئله مرا جذب کرد، البته حضور مسعود جعفری جوزانی در مقام کارگردان نیز باعث شد تا بازی در این فیلم را بپذیرم.

گودرزی در پایان گفت: گمانم بر این است که بهشت تبهکاران در جشنواره امسال مورد توجه داوران قرار گیرد، چرا که این فیلم از بازیگران پرتعداد و خوبی برخوردار است و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای آن بیفتد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =