جشنواره فجر ۴۲ / نپتون؛ روایتی از روزمرگی‌های یک زندگی خانوادگی

فیلم سینمایی «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان و تهیه کنندگی سیاوش امین پور از جمله فیلم‌هایی است که در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، روزشمار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آغاز شده و تنها هفت روز تا بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور باقی مانده است. در این میان، تب و تاب هنردوستان هم برای رسیدن به زمان برگزاری این جشنوراه و تماشای آثار راه یافته به آن هر روز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فجر ۴۲ / بی‌ بدن؛ روایت یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی ایران

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر میزبان ۳۴ فیلم در بخش‌های مختلف جشنواره است که آشنایی با از جذابیت خاصی برخوردار است. در ادامه این گزارش قصد داریم تا شما را با یکی از فیلم‌های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آشنا کنیم.

فیلم سینمایی «نپتون» به نویسندگی مرجان ساداتی، کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه کنندگی سیاوش امین پور از جمله فیلم‌هایی است که در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

«نپتون» روایت‌گر ماجرای زندگی زن و شوهری است که به دلیل مشغله‌های کاری از فرزند خود غافل شده‌ و در این میان،‌ فرزندشان با مشکلاتی روبه‌رو شده است. در بخشی از داستان این اثر سینمایی آمده است: «یک سال نپتون، معادل صد و شصت و پنج سال زمینه! یعنی یک بچهٔ یک ساله توی نپتون یک پیرِ صد و شصت و پنج ساله روی زمینه!»

نپتون

بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان با حضور مسعود کرامتی و بهناز جعفری همراه با امین میری، آیدا ماهیانی، رها خدایاری، ندا عقیقی، محمد نریمانی، سحر آقاسی، مهرداد خانی، محمد حسینی، مهدی حیدری، کیوان شابازاده، شایان زهراکار و با معرفی بهداد بلیغ‌ و شهلا اکبری در کنار بازیگران کودک: امیر رضا جوکار، ماهک حقیقی، آرتین تیموری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

درباره کارگردان

محمدابراهیم غفاریان، در فیلم نپتون اولین اثر بلندش را کارگردانی می‌کند.

او از هنرمندان جوان مشهد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =