شناور خارجی با ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد / دستگیری ۱۴ خدمه شناور

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف شناور خارجی حامل ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس محدوده بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار حیدر هنریان مجرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه را مبارزه با قاچاق سوخت در خلیج فارس دانست و اظهار داشت: سپاه در عرصه مقابله با سوخت قاچاق به صورت شبانه‌روزی شناورها را در خلیج فارس مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شناور حامل بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر توقیف شد

وی از شناسایی یک کشتی خارجی حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: با اشراف کامل و رصد اطلاعاتی رزمندگان دریادل منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، صبح امروز یک شناور خارجی با پرچم یک کشور از اقیانوسیه با ۲ میلیون لیتر سوخت گازوئیل قاچاق شناسایی شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: پس از شناسایی این کشتی با حکم قضایی در ۶۰ مایلی ساحل بندر بوشهر توقیف شد و ۱۴ خدمه خارجی آن که از ۲ کشور آسیایی هستند، دستگیر شد.

سردار هنریان مجرد از انجام مراحل قانونی و تحویل خدمه این شناور به مقام قضایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: محموله سوخت قاچاق کشف شده با حکم قانون در حال تحویل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه این چندمین شناور توقیفی سوخت قاچاق در خلیج فارس است اضافه کرد: این شناور از زمان سوخت‌گیری در رصد اطلاعاتی قرار داشت و پس از ورود به محدوده عملیاتی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با بکارگیری ابزارهای شناسایی به‌روز، تمام تحرکات در خلیج فارس‌ تحت رصد و پایش قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =