توقیف شناور فعال در امر قاچاق سوخت در بندرلنگه / ۴ قاچاقچی دستگیر شدند

دادستان شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت در مرزهای دریایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سجاد حسین‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه اعلام کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با انجام رصد دقیق و اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی یک فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت در حوزه استحفاظی این شهرستان، عملیاتی را برای توقیف آن طراحی و اجرا کردند.

بیشتر بخوانید:

توقیف ۲ خودرو دولتی متخلف در سرابله

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی مرزبانان جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از گشت زنی‌های مکرر، شناور مذکور را مشاهده و با استفاده از شگردهای خاص موفق به توقیف آن شدند.

حسین زاده با اشاره به دستگیری 4 نفر متهم در این رابطه از توقیف یک دستگاه موتور روبین به همراه تجهیزات آن و یک دستگاه تلفن ممنوعه در این عملیات خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده از قاچاقچیان را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت در خلیج فارس و دریای عمان به صورت ویژه در دستور کار دادسرای بندرلنگه قرار دارد و این مهم با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و کارآمد سازی نظارت‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =