توقیف ۲ فروند شناور لنج تجاری متخلف در اروندرود

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۲ فروند شناور لنج تجاری متخلف و کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار لطفعلی پاکباز روز یکشنبه گفت: روز گذشته و در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور ماموران پایگاه دریابانی آبادان مستقر در دهانه اروند موفق شدند ۲ فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق که از مبدا کشور های های حوزه خلیج فارس به مقصد بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید:

شناور حامل موادمخدر در جاسک توقیف شد

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده، ۲۴هزار و ۷۴۴ متر پارچه خارجی، ۶۴ هزار ۸۰۰ بسته ۲۵ گرمی کاپوچینو و ۱۲ هزار و ۵۴۰ قالب صابون خارجی قاچاق و بدون مجوز را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی مرزبانان خوزستان در مبارزه با پدیده شوم قاچاق گفت: مرزبانان خوزستان با نظارت دقیق و کنترل مبادی ورودی از وارد شدن هرگونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری خواهند کرد.

اروندرود، رودخانه پهناوری است در جنوب غربی ایران و در مرز ایران و عراق که از رودخانه مرزی فرات، دجله و کارون تشکیل شده است.

کد خبر: 1220773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =