نفرات برتر جشنواره ملی «مشاعره علوی» معرفی شدند

دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی نفرات اول تا پنجم به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله نهایی و مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی با حضور داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مدیران کل امور مالی و امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و سردار حسین کارگر دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای مهرماه سال جاری فعالیت خود را با تشکیل دبیرخانه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با حضور همه دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان آغاز کرد. از مجموع ۱۳۳ شرکت‌کننده در این جشنواره، ۳۶ نفر پس از انجام مصاحبه و ارزیابی‌های صورت گرفته در مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت. پس از رقابت شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی، نفرات اول تا پنجم دومین این جشنواره مشخص شدند.

بر این اساس، مقام نخست جشنواره ملی «مشاعره علوی» را مهران قربانی (استان اصفهان) و هامان فراهانی (استان تهران) به‌صورت مشترک کسب کردند، حمیدرضا مهیمنیان‌نژاد در بخش دانش‌آموزی (استان بوشهر) دوم شد و اصغر فراهانی (استان تهران) به رتبه سومی رسید، زهرا رجب پور (استان بوشهر) به عنوان چهارمی رضایت داد و دیانا فخرایی (استان بوشهر) هم پنجم شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این جشنواره اظهار کرد:‌ محور حرکت به سمت توحید، ولایت است در واقع ولایت آیینه تمام نمای تجلی خداوند در عالم هستی بوده و اگر ولایت را گم کنیم، توحید و مسیر و صراط مستقیم را گم کرده‌ایم.

باقر گرگین، ادامه داد: با ولایت است که اعمال و رفتار و نیات به ثمر خواهد نشست که برای ترغیب انسان‌ها به سمت ولایت، برگزاری اقدامات نو و خلاقه‌ای، مانند جشنواره مشاعره علوی ضروری است و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره امامت و مهدویت را ذیل سند تحول و تعالی تعریف کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1217736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =