اظهارات مهدی طارمی درباره علی دایی!

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: می‌خواهیم یک اتفاق خوب رقم بزنیم و امیدوارم بتوانیم حرکت خیلی بزرگی انجام بدهیم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو که گفته می‌شود سال بعد در اینتر توپ خواهد زد، مصاحبه مفصلی با سایت AFC انجام داده و در بخش از آن به ماجرای معرفی شدنش به دنیای فوتبال پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

زمان عقد قرارداد طارمی با اینتر مشخص شد

مهدی طارمی در خصوص کشف شدن استعدادش توسط علی دایی گفت: شاید شما ندانید اما من در تیم شهرمان و در تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ برتر بازی می‌کردم و تیم کوچک‌تری نسبت به تیم‌های پایتخت بود. آن زمان، آقای علی دایی سرمربی پرسپولیس بود که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است. ایشان من را به پرسپولیس آورد و در فوتبال ایران شناخته شدم. قطعا کار کردن با ایشان برای من جذابیت داشت، کسی که از بچگی بازی‌هایش را می‌دیدیم و با گل‌هایش خوشحال می‌شدیم. قطعا من از نقطه نظرات و کمک‌هایش استفاده کرده و به من کمک کرد که در سطح اول فوتبال بازی کنم.

مهاجم تیم ملی کشورمان افزود: تیم ملی دو بار به مرحله نیمه نهایی رفته است. در جام ملت‌های قبلی که در امارات بود، تا نیمه نهایی رفتیم اما متأسفانه نتوانستیم به آنچه که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم. دوست ندارم مانند علی آقا این اتفاق برایم رخ دهد و من هم فقط تا نیمه‌نهایی بروم. این تورنمنت خوبی است که کل بچه‌ها هدفمان این است که می‌خواهیم یک اتفاق خوب رقم بزنیم و امیدوارم بتوانیم حرکت خیلی بزرگی انجام بدهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =