جلسه کمیته اطلاع رسانی و رسانه میاندورود برگزار شد

جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه شهرستان با حضور فرماندار و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه شهرستان با حضور اصحاب رسانه به ریاست مهندس علی طالبی، فرماندار میاندورود برگزار و برنامه‌ جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان میاندورود، تشریح شد.

طالبی در این جلسه ضمن قدردانی از سفر استاندار مازندران به شهرستان میاندورود، بیان کرد: الحمدلله سفر استاندار محترم و مدیران به شهرستان میاندورود، برکات زیادی داشته که در انعکاس و پوشش خبری این مصوبات، اصحاب رسانه و مطبوعات بسیار موثر بودند که از این بابت از شما عزیزان تشکر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در میاندورود با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر شهرستانی استاندار،گفت: ۱۷۷ مورد مصوبه در سفر استاندار به میاندورود به تفکیک به دستگاه ها ارسال می‌شود.

طالبی افزود: اولویت بنده و مجموعه همکاران فرمانداری، اجرائی نمودن مصوبات سفر شهرستانی استاندار محترم است.

مقام ارشد شهرستان میاندورود ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، اضافه کرد: در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی هستیم و ان‌شاالله در دهه فجر ۱۴۰۲ تعداد ۵۳ پروژه با ارزش ۱۴۲ میلیارد تومان در شهرستان، کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار میاندورود با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات، اظهار کرد: در آستانه انتخابات هم قرار داریم و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد؛ بحث مشارکت حداکثری و سلامت در انتخابات اولویت نظام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با ذکر آمارتعداد صندوق اخذ رأی، اظهار کرد: تعداد ۷۱ شعبه با ۱۴۲ صندوق، جهت اخذ رای‌ مردم شریف شهرستان بهشهر، پیش‌بینی شده‌است.

فرماندار میاندورود در پایان جلسه از زحمات اصحاب رسانه در انتشار اخبار شهرستان، تقدیر کرد.

خبرنگار: مهنا خرم‌روز

انتهای پیام/

کد خبر: 1218273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =