جزایر سه گانه جزء لاینفک کشور ما هستند

رئیس جمهور با تاکید بر تمامیت ارضی ایران و جزایر سه گانه به عنوان جزء لاینفک ایران گفت: تمامیت ارضی برای مردم ایران مورد تاکید است و جزایر سه گانه جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و هرگز این جزایر از کشور جدا نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، سید ابراهیم رئیسی برای بار دوم به استان هرمزگان سفر کرد، وی در این سفر به مناسبت دهه فجر از افتتاح چندین طرح اثر بخش خبر داد.

سید ابراهیم رئیسی در دیدار مردمی ضمن قدر دانی از خانواده های صبور شهدای هرمزگان گفت: حضور در جمع مردم متدین، صبور و پرتلاش هرمزگان توفیقی است که خداوند را شاکرم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان سابقه‌ی درخشانی در مقابل متجاوزان دارد افزود: نیروهای مسلح این استان افتخار کشور هستند، به علت اینکه در برابر کسانی که سعی در تصرف خاک هرمز داشتند به خوبی ایستادگی کردند و این برای کشور و منطقه افتخار است.

رئیسی خاطرنشان کرد: کشورهای حاشیه ایران بدانند حضور مردم در این منطقه امنیت ساز است، تمامیت عرضی برای مردم ایران مورد تاکید است و جزایر سه گانه جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و هرگز این جزایر از کشور جدا نخواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در سفر اول به هرمزگان نیازهای ضروری این استان را بررسی کردیم و اکنون به برکت ایام دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مورد نیاز استان هستیم.

وی در پایان با تاکید بر بومی گزینی در استان هرمزگان افزود:سعی کنید در ادارات و شرکت ها از جوانان شایسته استان اسفاده کنید و از توانایی آن‌ها بهره مند شوید.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای پیام/

کد خبر: 1218434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =