اولویت باید مبارزه با فساد باشد

خان محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران گفت: روحیه جهادی و در بین مردم بودن یکی از شاخص‌های خوبی است که ما در شهرستان آبادان شاهد آن بودیم

حجت الاسلام سیدعلی خان‌ محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی که مردم داشتند و دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته بحث مبارزه با فساد است که از شعارهای جدی دولت سیزدهم چه در مناظرات تلویزیونی و چه در ارائه برنامه‌ها به مردم، این مقوله بوده است.

وی افزود: درگیر کردن مردم در امر مبارزه با فساد و حمایت از مردم در این حوزه که الحمدالله مصوبه آن توسط ریاست محترم جمهور به امضا رسید و به رئسای دادگستری و اطلاعات و بخش‌های مرتبط دیگر ابلاغ شد از دیگر برنامه‌های این قرارگاه می‌باشد.

خان محمدی ادامه داد: یکی از نکات اصلی و مورد پیگیری قرارگاه بحث گلوگاه‌های فساد است که بیشتر در حوزه‌های صنعتی همچون پتروشیمی، نفت، معادن، بیمه ها، بانک ها و بخش های مختلف است که ۶۳ کمیته تخصصی برای رصد موضوعات متعدد دیگر در این قرارگاه تشکیل شده است.

وی گفت: در همین حوزه‌های تخصصی گلوگاه‌ها شناسایی خواهند شد و از طریق سه قوه جهت مبارزه با آن اقدامات جدی صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: استان خوزستان از ظرفیت‌های بسیار جدی و تاثیر گذار کشور است چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر سرمایه‌های اجتماعی، استانی‌ست که دولت نگاه ویژه ای بهش داشته و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد حمایت جدی‌تری باید از سوی دستگاه‌ها و دولت محترم صورت بگیرد.

خان محمدی عنوان کرد: یکی از اقدامات و پیگیری‌هایی که ما در قرارگاه گشت ارشاد مدیران انجام می‌دهیم، این است که از اقدامات خوبِ مدیران شایسته و کارآمد حمایت شود و اجازه سنگ اندازی و توقف اینگونه مدیران را از جانب هر شخص یا نهادی را به هیچ وجه نخواهیم داد.

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور گفت: الحمدالله با توجه به حضورمان در شهرستان آبادان شاهد این بودیم که مجموعه مدیریت شهری و شخص فرماندار شهرستان در حوزه مبارزه با فساد و ترویج کارآمدی دولت کارنامه بسیار خوبی را داشته اند، همچنین روحیه جهادی و در بین مردم بودن یکی از شاخص‌های خوبی است که ما در شهرستان آبادان شاهد آن بودیم که امیدواریم با وجود این روحیه دلسوزانه اتفاقات خوبی برای این شهر و مردم ولایت‌مدار آن رقم بخورد.

وی در پایان با اشاره به اهتمام ویژه فرماندار آبادان در مبارزه با فساد در این شهرستان خاطرنشان کرد: همه باید یک دست به ریشه کن کردن فساد کمک کنیم و مانع آن شویم که شبکه فساد گسترش پیدا کند، چرا که هرچه این شبکه‌ها گسترده تر شوند سفره مردم کوچک‌تر و کوچک‌تر خواهد شد؛ لذا اولویت کار باید مبارزه با فساد باشد.

خبرنگار:محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1218480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =