آموزش و پرورش در سال آینده چه تعداد نیرو جذب می‌کند؟ / سهمیه تهران تغییر کرد؟

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بیش از ۳ هزار نیروی انسانی به استان تهران اختصاص گفت: امسال ۵۰ هزار استخدام نیروی انسانی انجام شد و در سال آینده این میزان استخدام به ۷۲ هزار نفر خواهد رسید که شهرستان‌های استان تهران نیز سهیم هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیین افتتاح مدرسه و نمایشگاه انقلاب در دبیرستان عفتیه سعیدآباد شهریار عصر امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش دوره متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار شهریار و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

معاون وزیر آموزش و پرورش: مدارس لاکچری نداریم

همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حسین رضایی روستای دهشادبالا با ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر شریعتی با ۱ هزار و ۴۵۰ مترمربع، مدرسه استثنایی با ۶ کلاس درس در روستای باباسلمان و ۳۲۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مرتضی حسینی با هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای رضی آباد بالا، مدرسه شهید محمد سبز آبادی در صباشهر با ۱۲ کلاس و ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدان هاشمی با ۱ و ۵۰۰ مترمربع در شهر شهریار، مدرسه ۳ کلاسه روستای قجر آباد با ۱۶۰ مترمربع، دبیرستان اخلاص فاز ۳ اندیشه با ۹۶۸ مترمربع، دبیرستان فرزانگان فاز ۳ اندیشه با ۵۴۴ مترمربع و دبیرستان نمونه دولتی البرز در فاز ۵ اندیشه با ۵۴۴ مترمربع به طور هم‌زمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح کشوری ماهر در سالن ورزشی شهید یداللهی شهرک شاهد بخش دیگر از طرح‌های آموزشی در شهریار بود که با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی شهرستان شهریار اظهار داشت: شهرستان شهریار بزرگترین منطقه آموزشی کشور است و حدود ۱۸۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه مشغول به تحصیل هستند و سعی می‌کنیم سطح آموزشی شهرستان را به استانداردهای ملی برسانیم.

وی افزود: دولت به دنبال رفع کاستی‌ها و ارتقا استانداردهاست و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۱ مدرسه در استان تهران ساخته شد و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همواره در برنامه‌های آموزشی و پرورشی پیشتاز هستند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدرسه انقلاب قبل و بعد انقلاب و آینده پیش رو را ترسیم کرده و این کارها به دیگر مناطق آموزشی معرفی می‌شود. وی با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو بیش از ۳ هزار نیروی انسانی به استان تهران اختصاص داده شد گفت: در سطح کشور امسال ۵۰ هزار استخدام نیروی انسانی انجام شد و این روند ادامه داشته و سال آینده این میزان استخدام به ۷۲ هزار نفر خواهد رسید که شهرستان‌های استان تهران نیز سهیم هستند.

همچنین افتتاح طرح کشوری ماهر در سالن ورزشی شهید یداللهی شهرک شاهد از دیگر برنامه‌های امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهریار بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =