کیلیان امباپه در یک قدمی رئال‌مادرید

براساس اعلام یک روزنامه پاریسی، کاپیتان فرانسه پایان فصل به رئال مادرید می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، Le Parisien و ESPN گزارش دادند که کیلیان امباپه کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه، پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل، به غول لالیگا یعنی رئال مادرید خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

واکنش کیلیان امباپه به جدایی احتمالی از پاری‌سن‌ژرمن

امباپه سال گذشته گفت که قراردادش را با لیگ یک در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ تمدید نمی‌کند بنابراین او اجازه دارد تا با انتقال آزاد به باشگاه دیگری برود.

براساس گزارش این ۲ رسانه، مهاجم ۲۵ ساله فرانسه هفته آینده پیش قراردادی را با کهکشانی‌ها امضا خواهد کرد. گزارش‌های رسانه‌ها در سپتامبر گذشته حاکی از آن بود که امباپه موافقت کرده است که از پاداش وفاداری به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو صرف نظر تا پاریس را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

بر اساس آخرین لیست پردرآمدترین ورزشکاران فوربس، امباپه با درآمد ۱۲۰ میلیون دلاری سومین ورزشکار پردرآمد جهان است. امباپه پس از لیونل مسی که سال گذشته پاری سن ژرمن را به مقصد اینتر میامی ترک کرد، و کریستیانو رونالدو که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ برای رئال مادرید بازی کرد، قرار دارد. فوربس تخمین می‌زند که رئال مادرید با ارزش‌ترین تیم فوتبال جهان بوده و ارزش آن کمی بیش از ۶ میلیارد دلار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1218698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =