واکنش کیلیان امباپه به جدایی احتمالی از پاری‌سن‌ژرمن

ستاره پاری سن ژرمن تاکید کرد که درباره آینده اش با رئیس باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از اسپورت، بحث ماندن امباپه در پاری سن ژرمن به یکی از داغ ترین و البته تکراری ترین بحث های فوتبال جهان در سال های اخیر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

امباپه در فهرست خرید منچستریونایتد

کیلیان امباپه رویای حضور در رئال مادرید را دارد با این حال پاری سن ژرمن به راحتی دست بردار این فوق ستاره خود نیست.

امباپه دو سال پیش تا آستانه پیوستن به رئال مادرید رفت اما در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد. این فوق ستاره فرانسوی تا تابستان پیش رو با تیم پاریسی قرارداد دارد.

او پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده است و این بدین معنا است که در تابستان می تواند به صورت مجانی راهی هر تیمی شود که دوست دارد و این همان چیزی است که مشتریان بزرگ او می خواهند.

امباپه در گفت و گویی که با فابریزو رومانو در توییتر داشت، درباره آینده خود گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده ام نگرفته ام. هیچ تصمیمی را تاکنون نگرفته ام و این یک واقعیت است. هر چند که تصمیم نهایی خود را نگرفته ام اما با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه به توافقی دست پیدا کرده ام که به سود همه خواهد بود.

او درباره تاثیر تصمیم او روی باشگاه پاری سن ژرمن گفت: در باشگاه پاری سن ژرمن اولویت آینده باشگاه است نه من. کسی درباره من صحبت نمی کند و همه تمرکز روی موفقیت تیم است.

پاری سن ژرمن در فصل جاری با هدایت انریکه عملکرد خوبی داشته است. این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به دور بعد راه پیدا کرده و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =