مسابقات سازه‌های ماکارونی در دانشگاه آزاد برگزار شد

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، مسابقات سازه‌های ماکارونی بین مدارس و دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، صبح روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ سری مسابقات سازه‌های ماکارونی با حضور ۱۰ تیم از مدارس و دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور عباس متاجی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان، علی بصیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر و جمعی دیگر از مدیران مدارس، دانشگاه‌ها و شهرستان در ساختمان اصلی دانشگاه آزاد واحد نوشهر برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از مدارس و دانشگاه‌ها برگزار و با اهدا هدایایی از تیم‌های برتر تقدیر شد.

علی بصیری، رئیس دانشگاه آزاد واحد نوشهر در این‌باره گفت: این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت ایام مبارک دهه فجر برگزار شد.

بصیری با اشاره به نشست هم‌اندیشی کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای ایام مبارک دهه فجر، برنامه‌ریزی شده است که مسابقات بزرگ سازه‌های ماکارونی از جمله آنان بود.

این استاد دانشگاه به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت ایام‌الله دهه فجر اشاره و تشریح کرد: برگزاری مسابقات بین اساتید دانشگاه‌های شهرستان از قبیل دارت، شوت توپ از مسافت دور به دروازه کوچک، تیراندازی با تفنگ بادی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، عنوان کرد: تشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی و حضور حداکثری همه آحاد جامعه از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ از وظایف همگان است.

علی بصیری خاطرنشان کرد: در خاتمه، ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر از همه آحاد مردم به خصوص دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها، دعوت می‌کنم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اسفندماه ۱۴۰۲ حضور پررنگ به هم رسانند.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1219360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =