واکنش بازیکنان تیم ملی به باخت برابر قطر و حذف از آسیا

واکنش بازیکنان تیم ملی به باخت برابر قطر و حذف از آسیا را در مطلب زیر بخوانید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ از قطر شکست خورد و از راهیابی به دیدار نهایی بازماند تا ناکامی ایران در رسیدن به فینال این مسابقات به نیم قرن برسد.

بیشتر بخوانید:

جام ملت‌های آسیا| ایران 2 - قطر 3؛ رویای قهرمانی برای ایران نیمه تمام ماند/ قطر حریف اردن در فینال شد

ابراهیمی: خستگی بازیکنان ماند/ ۱۲ سال با تمام وجود جنگیدم

امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست مقابل قطر و حذف از جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار داشت: در بازی امروز موقعیت گل زیادی را داشتیم و اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز و راهی فینال شویم. واقعاً خستگی بر تنمان ماند و شرمنده مردم ایران شدیم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

وی افزود: ما بعد از گل اول می‌خواستیم روی دروازه قطر فشار بیاوریم اما شرایط تیم به سمتی رفت که نشد. طبیعی است همه بازیکنان در همه بازی‌ها خوب نیستند اما شرمنده مردم شدیم.

ابراهیمی در پایان در خصوص خداحافظی خود از تیم ملی گفت: چه در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها قهرمان می‌شدیم و چه امروز که حذف شدیم آخرین بازی‌های ملی من بود. از ته قلبم دوست داشتم این رفتن با قهرمانی و خاطره خوش باشد اما متأسفانه نشد و امروز آخرین بازی ملی خودم را انجام دادم. پیش تر این تصمیم را گرفته بودم و دوست داشتم در فینال باشم اما نشد، در تمام ۱۲ سالی که در تیم ملی حضور داشتم با تمام وجودم برای مردم ایران و وطنم جنگیدم امیدوارم مردم از من راضی باشند.

طارمی دلیل درگیری‌اش با قطری‌ها را اعلام کرد/ چرخ فوتبال نچرخید!

، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن به مصاف تیم ملی قطر رفت و در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود قطری‌ها به پایان رسید.

مهدی طارمی در پایان این بازی اظهار داشت: ما در این تورنمنت حضور داشتیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم و اکنون جز عذرخواهی چیز دیگری برای گفتن نداریم. دم همه بچه‌ها گرم که تمام تلاششان را کردند اما گاهی اوقات نمی‌توان پیروز شد.

او ادامه داد: پس از بازی ما به بازیکنان قطر تبریک گفتیم اما برخی از آنها بی احترامی کردند. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمتش شادی و غم است ولی در نهایت احترام می‌ماند. فکر می‌کنم به مردم ایران بی احترامی شد و به همین خاطر واکنش نشان دادم.

طارمی خاطر نشان کرد: ما پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را داشتیم اما چرخ فوتبال برای ما نچرخید.

جهانبخش: شایستگی بازیکنان ایران فینال بود/ بازهم ناکام شدیم!

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ تیم ملی همراه شد.

علیرضا جهانبخش در پایان این دیدار اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را کردیم که در این بازی با پیروزی از زمین خارج و راهی فینال شویم. شایستگی بازیکنان ایران رسیدن به دیدار پایانی بود.

او ادامه داد: به تمام اعضای تیم ملی که در این ۴۰، ۵۰ روز واقعاً زحمت کشیدند، افتخار می‌کنم و در بازی با قطر در ۳ صحنه که اصلاً انتظار آن را نداشتیم، گل دریافت کردیم. تمام فکر و ذکرمان شاد کردن دل مردم بود و شرمنده آنها شدیم.

کاپیتان تیم ملی افزود: در این شرایط بد اقتصادی می‌توانستیم باعث شادی دل مردم شویم اما با اینکه تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم اما در پایان شرمنده مردم شدیم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که اکنون فقط آه و افسوس آن برای تیم باقی مانده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: خیلی دوست داشتیم که با نسل فعلی تیم ملی افتخار آفرینی کنیم اما افسوس که باز هم ناکام بودیم. بازیکنان تا الان هم کار بزرگی کردند اما شانس با آنها یار نبود.

حاج صفی: شرمنده مردم ایران شدیم/ حسرت قهرمانی ادامه دار شد

احسان حاج صفی پس از شکست مقابل قطر در نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: یک روز خیلی خوبی را داشتیم و موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل ایجاد کردیم اما دیدید توپ‌های تیم ملی گل نشد اما قطری‌ها به هر نحوی که بود به گل رسیدند. واقعاً چیزی نمی‌توانم بگویم و شرمنده مردم ایران شدیم. خیلی موقعیت داشتیم اما انگار روز ما نبود و توپ‌هایی که به سمت دروازه قطر زدیم به گل تبدیل نشد. واقعاً حیف شد و نمی‌دانم چه بگویم. اگر توپ‌هایی که به دست آوردیم وارد دروازه قطر می‌شد همه چیز فرق می‌کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه تا یک قدمی جام رفت اما به آن نرسید گفت: حسرتی که بود و هست و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدیم. (کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گریه کرد صحبت‌های خود را قطع کرد)

انصاری‌فرد: خیلی دوست داشتیم مردم را خوشحال کنیم، اما نشد

کریم انصاری فرد پس از شکست تیم ملی فوتبال مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: در مورد اتفاقات بازی نیازی نیست صحبت کنیم و تنها جمله ای که می‌توانم بگویم این است که از مردم، از تک تک کسانی که کنارمان بودند و دعا کردند، عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتیم که دل همه ایرانی‌ها شاد و خوشحال باشد، اما شرمنده شدیم و نمی‌دانیم با چه زبانی از آنها عذرخواهی کنیم.

مهاجم‌ تیم ملی در مورد اینکه ایراد کار کجا بود، گفت: سر فرصت در مورد ایراد یا هر چیز دیگری صحبت خواهد شد و الان فقط عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 7
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کدخدا عثمان IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      اشغال ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران آزمون هستش لطفاً هرچه سریع تر به عنوان اولین نفر از تیم ملی اخراج کنید بعد اش می‌تونه سراغ بازیکنانی دیگه برید ولی اینو بدونید باوجود چنین بازیکنی تیم ده نفره شده