پایان احتمالی نقل‌وانتقالات‌ زمستانی پرسپولیس با ۴ خرید

به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پرسپولیس با جذب چهار بازیکن به پایان رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با وجود مشکلات و نواقص نیم فصل اول، باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنانی در خطوط مختلف کرده و تاکنون چهار بازیکن را به‌صورت رسمی به خدمت در آورده است.

بیشتر بخوانید:

هت‌تریک تلخ پرسپولیس در انتقال بازیکن لیگ برتری

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون اورونوف چهار بازیکنی بودند که به‌صورت رسمی به عضویت پرسپولیس در آمدند. این چهار بازیکن در پست‌های دفاع چپ، مهاجم، مهاجم و هافبک تهاجمی و وینگر به خدمت این تیم درآمدند تا پرسپولیس در این چند پست تقویت شود.

با جذب این چهار بازیکن و در شرایطی که برخی هواداران سخت‌گیر معتقدند این تیم در یکی دو پست دیگر هم باید تقویت شود به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی سرخ‌ها به پایان رسیده است.

پیش از این گفته می‌شد اوسمار ویرا به جذب یک هافبک دفاعی دیگر اصرار دارد و می‌خواهد با وجود در اختیار داشتن سینا اسدبیگی و مسعود ریگی یک بازیکن دیگر در این پست در اختیار داشته باشد اما با توجه به اینکه وحدت حنانوف قابلیت بازی در این پست را دارد شاید باشگاه پرسپولیس قید جذب هافبک دفاعی دیگری را بزند.

برای این پست پرسپولیس برای جذب علیرضا علیزاده از باشگاه گل‌گهر نامه‌ای ارسال کرد که با جواب منفی مواجه شد و اگر این باشگاه قصد به خدمت گرفتن بازیکنی داشته باشد یا باید دنبال گزینه‌های داخلی دیگر برود یا اینکه با خارج کردن وحدت حنانوف از لیست به فکر جذب بازیکن خارجی دیگری در این پست باشد.

در عین حال با توجه به اینکه با جذب اورونوف تعداد خارجی‌های پرسپولیس به هفت نفر رسیده باید نبیل باهویی از لیست خارج شود که در این زمینه نیز مذاکرات مقدماتی با او و مدیر برنامه‌هایش انجام شده است.

از سوی دیگر با وجود اخباری مبنی بر اینکه احتمال انتقال محمد خدابنده‌لو به جمع سرخ‌ها وجود دارد اما این انتقال عملا منتفی است و بعد از حدود شش هفته این انتقال انجام نخواهد شد.

از بین چهار بازیکنی که پرسپولیس جذب کرده ابوالفضل بابایی مهاجم سابق تیم فجرسپاسی در لیست زیر ۲۳ سال قرار می‌گیرد و بقیه نفرات بزرگسال هستند.

با جدایی عمری و سرلک و البته خروج نام پورعلی گنجی از لیست بزرگسال پرسپولیس و البته جذب آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و حالا لیست ۱۹ نفره بزرگسال سرخ‌ها پر شده است اما با خروج نام نبیل باهویی این باشگاه می‌تواند یک بازیکن بزرگسال داخلی دیگر جذب کند که اگر قرار به جذب بازیکن جدیدی باشد فقط به جذب هافبک دفاعی داخلی مربوط می‌شود و خبری از به خدمت درآوردن مهاجم نوک دیگر یا دروازه‌بان داخلی دیگر نخواهد بود.

نکته دیگر اینکه تا باشگاه پرسپولیس جریمه مالیات قرارداد بوژیدار رادوشوویچ را ثبت نکند و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز نشود، نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند و از آنها در بازی پنجشنبه آینده مقابل آلومینیوم اراک استفاده کند.

از سوی دیگر با توجه به بازه نقل و انتقالات زمستانی که ۱۰ بهمن آغاز شده ۷ اسفند به پایان می‌رسد چنانچه باشگاه پرسپولیس نتواند تا آن تاریخ قرارداد این بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کند دیگر قادر به ثبت قراردادشان نخواهد بود و ۱۷ روز زمان دارد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1219462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =