اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، زمان آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و مواد درسی آن را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای زمان آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، مواد درسی، تعداد سؤالات، ضریب هر سؤال و مدت پاسخ‌گویی به سؤالات استعداد تحصیلی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت مشخص شد

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعدادهای درخشان بدون تغییر در شرایط ثبت‌نام و نحوه برگزاری، در روز پنج‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در روز جمعه مورخ یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

سؤالات آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی به صورت چهارگزینه‌ای و در دو دفترچه شامل دفترچه سؤالات استعداد تحلیلی با ۵۰ سوال و دفترچه سؤالات استعداد تحصیلی با ۷۵ سوال طراحی می‌شود.

ثبت‌نام از متقاضیان ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام خواهد شد.

مواد درسی آزمون، تعداد سؤالات، ضریب هر سؤال و مدت پاسخ‌گویی به سؤالات استعداد تحصیلی:

آزمون سمپاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1219927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =